הפוך לעמוד הבית

שיווק באינטרנט

הבורסה ליהלומים השיקה אגף אינטרנט

הבורסה ליהלומים השיקה אגף אינטרנט

18/05/2017
יספק לחברי הבורסה סיוע והדרכה במכירות יהלומים און-ליין. האגף החדש יספק לחברות וחברי הבורסה ליהלומים עמדות שירות והדרכה שיימצאו בכניסה לאולם המסחר של הבורסה
כך תכתוב כתבה לפרסום באאוטבריין או בטאבולה שתביא תוצאות

כך תכתוב כתבה לפרסום באאוטבריין או בטאבולה שתביא תוצאות

21/02/2017
כשקמפיין דומינוס פוגש מחאת עובדים

כשקמפיין דומינוס פוגש מחאת עובדים

9/02/2017
דומינוס פיצה בחרה להתמודד עם המשבר האחרון בניסיון לשדר "עסקים כרגיל". הקמפיין האחרון שלה כבר התנהל שלא כרגיל לחלוטין.
עסקים בזירה החברתית. מדריך הצעד הראשון

עסקים בזירה החברתית. מדריך הצעד הראשון

2/02/2017
יש הרבה מאמרים על שיווק וקידום ברשתות חברתיות. אבל אם אתם בשלב בניית העסק הטרי שלכם, כדאי שתציצו במדריך.
סיפור הצלחה: איך חסכנו 60% מתקציב גוגל ופייסבוק מבלי לפגוע בתוצאות

סיפור הצלחה: איך חסכנו 60% מתקציב גוגל ופייסבוק מבלי לפגוע בתוצאות

15/12/2016
במאמר חושף נתן קריידרמן, מנכ"ל Analyzit, את התהליך שעשה, שלב אחר שלב, בחנות אונליין לאופנה. זאת אחרי שמנהל השיווק גילה שהוא שם עוד ועוד כסף בפרסום אבל המכירות לא עלו בהתאם.
התוכן הופך למלך גם בעולם הפרסום

התוכן הופך למלך גם בעולם הפרסום

3/11/2016
בעבר, כשמנכ”ל דרש ממנהל השיווק להגדיל מכירות של אחד המוצרים במהירות, רוב מנהלי השיווק היו מכינים מבצע, מעלים קמפיין והופ – הגרף עולה. אבל האם יש דרך להשיג תוצאות טובות יותר?

9 פיצ'רים קטנים ש(אולי) לא הכרתם בגוגל אנליטיקס

9 פיצ'רים קטנים ש(אולי) לא הכרתם בגוגל אנליטיקס

6/10/2016
גוגל אנליטיקס מפוצצת בפיצ'רים, כפתורים סודיים, ואינסוף מידע שמתחבא אם רק מישהו יגיע אליו. גוגל מצידה לא ממהרת לפרסם אבל טוב שיש את מומחה האנליטיקס אסף טרפיקנט.
דברים שהייתי רוצה שיעלמו מנוף הפייסבוק הישראלי

דברים שהייתי רוצה שיעלמו מנוף הפייסבוק הישראלי

6/10/2016
סתיו זיו העלתה לכבוד השנה החדשה סטטוס בנושא שיווק בפייסבוק, הומוריסטי, אבל מי שעוסק בתחום יזהה בו אמיתות כואבות. מומלץ גם למנהלי שיווק שרוצים הצצה אל מאחורי הקלעים.
סיבה אחת לחשוב פעמיים על תחרויות פייסבוק

סיבה אחת לחשוב פעמיים על תחרויות פייסבוק

22/09/2016
על פניו ההיגיון מאחורי תחרויות פייסבוק בסגנון "שתפו-לייקקו-ותזכו" הוא ברור מאוד וקורץ במיוחד לעסקים קטנים. אבל מה ההשפעה עבור מי שמחפש רווחיות בטווח הארוך.
StartApp נבחרה להוביל נוכחות דיגיטלית של סמי הכבאי וברבי

StartApp נבחרה להוביל נוכחות דיגיטלית של סמי הכבאי וברבי

19/09/2016
"אנחנו נרגשים במיוחד מהקשר עם Mattel ומההזדמנות לעזור להם להעביר את המותגים האיקוניים שלה לעולם הדיגיטלי של היום", אמר גיל דודקיביץ' המנכ"ל והשותף המייסד של StartApp.
האם העמוד השני בגוגל יתחיל להיות רלוונטי?

האם העמוד השני בגוגל יתחיל להיות רלוונטי?

15/08/2016
יחסי האהבה שנאה בין גוגל למקדמי אתרים ממשיכים להתהדק - עם העדכון האחרון של גוגל הדברים הולכים יותר לכיוון השנאה, כשייתכן ויגרום למקדמי אתרים להביט על העולם מהקומה השניה.
פרסום דיגיטלי לגיל השלישי – זה אפשרי

פרסום דיגיטלי לגיל השלישי – זה אפשרי

11/08/2016
ישנה הנחה שפרסום לגיל השלישי יהיה אפקטיבי ביותר בפרסום אופליין, שילוט חוצות בשכונות וותיקות, בתי חולים ותוכניות טלוויזיה מסוימות. אופיר סלע מציע לשקול את הדברים מחדש.
הרשימה הגדולה: 25 טיפים להגדלת רשימת התפוצה

הרשימה הגדולה: 25 טיפים להגדלת רשימת התפוצה

4/08/2016
החלום של כל מדוור היא רשימת תפוצה איכותית וגדולה, כי בשביל מה אנחנו בונים קמפיינים אם לא בשביל שאנשים יפתחו ויקראו אותם? הגיע הזמן לרענן את הרשימה שלכם
שיפור יחס המרה: רק לעסקים גדולים?

שיפור יחס המרה: רק לעסקים גדולים?

16/06/2016
לפעמים אני מתפלא עד כמה אתרים "מגרשים" את הלקוחות שלהם בלי לשים לב. שיפור יחס ההמרה מטפל בדברים האלה, אבל לעיתים מדובר בתהליך יקר. למי זה בדיוק מתאים?
המלצות גולשים וההשפעה שלהם על העסק הקטן

המלצות גולשים וההשפעה שלהם על העסק הקטן

11/02/2016
במאמר הזה אנחנו מנסים להציע ולעשות קצת סדר לבעל העסק – איך להתמודד עם כל האפשרויות העומדות לפניו ובמה להשקיע כדי לייצר את הערך הגדול ביותר לעתידו של העסק.

קניוני עופר מזמינים נשים לשלוח לבן הזוג רשימת מתנות

8/02/2016
בזירת המכירות מככבות 6 טיפוסי נשים שונות – השיקית, המפונקת, חיית הלילה, המעושרת, השפית והקיטשית. כל דמות מאופיינת במתנות המתאימות לה.
7 כללים לשיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים שלכם

7 כללים לשיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים שלכם

25/01/2016
שיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים הממומנים שלכם ובאתרי האינטרנט עשוי לחסוך לכם כסף רב בתהליך השיווק והמכירה שלכם. להלן מספר פרמטרים שונים שעליכם להתחשב בהם.
9 טעויות נפוצות שעושים בדפי נחיתה

9 טעויות נפוצות שעושים בדפי נחיתה

21/01/2016
לדף נחיתה יש מטרה אחת ויחידה - "לסחוט" מהמשתמש פרטים או לגרום לו לבצע פעולה. אם בונים אותו נכון הוא יכול להביא תועלות רבות, אך וחשוב להימנע מכמה טעויות אשר רובינו חוטאים בהם.
הפחד מהממוצע: איך לא לקבל החלטות שיווקיות  בעזרת גוגל אנליטיקס

הפחד מהממוצע: איך לא לקבל החלטות שיווקיות בעזרת גוגל אנליטיקס

14/01/2016
אתגר שפיבק וירון אחר משיקים ספר במימון המונים בנושא "שיווק בעידן דיגיטלי". הספר גייס עד עתה 24 אלף ש"ח, ו-Allmarketing מספקים לכם הצצה ראשונה בספר. מכאן תוכלו להמשיך לתמיכה בפרויקט.
2106: הכינו עצמכם ל- Inbound

2106: הכינו עצמכם ל- Inbound

31/12/2015
אם ב- 2015 זאת לא הייתה אסטרטגיה מובילה אצלכם, ייתכן שב- 2016 לא תוכלו להתעלם יותר מ- inbound marketing.
עבור לתוכן העמוד