הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שיווק באינטרנט

סמנכ"ל השיווק בשניידר אלקטריק ישראל

שניידר אלקטריק משיקה קמפיין דיגיטל "אתגר החשמל לעסקים"

29/11/2018
חברת שניידר אלקטריק משיקה קמפיין לאיתור של בעלי עסקים קטנים להתנסות בפתרון חדשני מבוסס IoT המאפשר לנטר את צריכת החשמל בעסק בזמן אמת
6 דברים שכל סוחר צריך לבדוק לפני הבלאק פריידי

6 דברים שכל סוחר צריך לבדוק לפני הבלאק פריידי

22/11/2018
רגע לפני שטירוף הבלאק פריידיי מגיע לשיאו, קבלו את רשימת הדברים שחייבים לבדוק לפני שממריאים לימי המכירות החמים ביותר בשנה.
כך כבשה עינת קליש-רותם את חיפה דרך הדיגיטל

כך כבשה עינת קליש-רותם את חיפה דרך הדיגיטל

12/11/2018
המהפך שעשתה עינת קליש-רותם בחיפה בוצע עם קמפיין ש נערך רק בדיגיטל. תפסנו את מנהל הדיגיטל שלה, שגיא פומרנצבלום, לשמוע איך הם עשו זאת, והאם אפשר להכריז על סיום עידן המדיה המסורתית.
בדוק את עצמך: הטרנדים החמים בעולם שיווק הוידאו

בדוק את עצמך: הטרנדים החמים בעולם שיווק הוידאו

9/10/2018
עולם הוידאו משתנה במהירות עצומה ומספק את ההזדמנויות הגדולות ביותר לפרסום בשוק תחרותי ועמוס. יניב רוזנצוויג מספק את הרשימה המלאה של טרנדים שכל מנהל שיווק חייב להכיר.
6 דרכים להוציא יותר מקמפיין האימייל הבא שלכם באמצעות פרסונליזציה

6 דרכים להוציא יותר מקמפיין האימייל הבא שלכם באמצעות פרסונליזציה

6/09/2018
מחקרים מראים שהודעות דוא"ל עם שורות נושא מותאמות אישית הן בעלות סיכוי גבוה ב -26% להיפתח! כך תעשו פרסונליזציה נכון משורת הנושא ועד נטישת העגלה.
סיילפורס השלימה את עסקת הרכישה של דאטורמה

סיילפורס השלימה את עסקת הרכישה של דאטורמה

21/08/2018
דאטורמה הנרכשת, מעניקה שירות ליותר מ-3,000 חברות וענקיות בינלאומיות, המשתמשות בשירותיה בכדיי לשכלל את ביצועיהן בתחומי השיווק והפרסום.
3 לקחים בדיגיטל – מהחודש האחרון

3 לקחים בדיגיטל – מהחודש האחרון

16/08/2018
הפקת לקחים זה חלק מתהליך עבודה של כל ארגון. בדיגיטל, שם דברים משתנים כל שבועיים, זה חשוב במיוחד - אז פשוט סיכמנו את הלקחים החשובים שלנו מהחודש, והגשנו.

שי דוייה וג'רמי אביסירה

אפליקציה חדשה תנסה לגייס תרומות בתמורה לצפיה בפרסומות

31/07/2018
הפלטפורמה של Watch And Give פועלת על באמצעות שילוב של QRCode בשלטי פרסום, באנרים, תוכניות טלוויזיה ועוד.
5 טיפים לאפיון עמודי נחיתה מהמומחים בתחום

5 טיפים לאפיון עמודי נחיתה מהמומחים בתחום

7/06/2018
עמודי הנחיתה הקלאסיים שהתבססו על כותרות שיווקיות, אימג' בסיסי וטופס, כבר לא מספיקים. היום יש להשקיע קצת יותר בחוויית המשתמש של כל עמוד נחיתה. ריכזנו עבורכם טיפים מהמובילים בתחום.
שיימינג זה לא סוף העולם

שיימינג זה לא סוף העולם

26/04/2018
לא בכל יום מתרחש אירוע רשת שמאשש באופן מובהק את הטענה של המשבריסט, לפיה שיימינג הוא לא סוף העולם. השבוע זה קרה לפסטה בסטה.
השילוב שלוקח קמפיינים לרמה חדשה

השילוב שלוקח קמפיינים לרמה חדשה

29/03/2018
קחו שלושה מרכיבים עוצמתיים של הפרסום ברשת, חברו אותם ביחד, וקיבלתם כלי שיווקי שיכול לקחת קמפיין לרמה חדשה של מעורבות ומכירות.
שיחה עם רבקי סגל: עוד לפני הקמפיין הבנו שיש לנו כאן נכס ויראלי

שיחה עם רבקי סגל: עוד לפני הקמפיין הבנו שיש לנו כאן נכס ויראלי

23/01/2018
מנהלת הדיגיטל של בזק, חושפת את מאחורי הקלעים של קמפיין הדודה והדוד, וגם מה תדרוש ממנהל הדיגיטל הבא שתגייס
אתר חדש לפרסום אבדות ומציאות

אתר חדש לפרסום אבדות ומציאות

26/12/2017
האתר מהווה פלטפורמה וירטואלית המקשרת בין אנשים שאיבדו חפצים לבין מוצאי אבדות שמעוניינים להחזירן לבעליהן.
הבייס: 4 דברים שמנהל שיווק מתחיל חייב להכיר באנליטיקס

הבייס: 4 דברים שמנהל שיווק מתחיל חייב להכיר באנליטיקס

23/11/2017
מנהלי שיווק עם ניסיון בטוח מכירים את 4 הדברים הבאים באנליטיקס שהם הבייס לניהול דיגיטל כמו שצריך
אשלי וקסמן

שופרסל בשיתוף פעולה יייחודי עם היוטיוברית אשלי וקסמן

24/08/2017
שיתוף הפעולה נערך כחלק מהעמקת פעילות שופרסל בתחום הפארם
7 סיבות מדוע כדאי לכם להימנע מרכישת רשימות תפוצה בכל מחיר

7 סיבות מדוע כדאי לכם להימנע מרכישת רשימות תפוצה בכל מחיר

8/06/2017
יש אנשי מרקטינג שחושבים שקניית רשימות תפוצה נותנת להם תוצאות מהירות. לפעמים זה באמת נראה כך. אבל לפני שרצים לקנות, תקראו את זה.
מניפולציות גאוניות ופשוטות להפליא שיגרמו לאנשים לפתוח דיוורים שלכם

מניפולציות גאוניות ופשוטות להפליא שיגרמו לאנשים לפתוח דיוורים שלכם

8/06/2017
על רוב המיילים השיווקיים אתם מדלגים. אבל מידי פעם לאחד מהם אתם מתייחסים. היא כנראה משתמשת באחת המניפולציות הקטנות הבאות
הבורסה ליהלומים השיקה אגף אינטרנט

הבורסה ליהלומים השיקה אגף אינטרנט

18/05/2017
יספק לחברי הבורסה סיוע והדרכה במכירות יהלומים און-ליין. האגף החדש יספק לחברות וחברי הבורסה ליהלומים עמדות שירות והדרכה שיימצאו בכניסה לאולם המסחר של הבורסה
כך תכתוב כתבה לפרסום באאוטבריין או בטאבולה שתביא תוצאות

כך תכתוב כתבה לפרסום באאוטבריין או בטאבולה שתביא תוצאות

21/02/2017
כשקמפיין דומינוס פוגש מחאת עובדים

כשקמפיין דומינוס פוגש מחאת עובדים

9/02/2017
דומינוס פיצה בחרה להתמודד עם המשבר האחרון בניסיון לשדר "עסקים כרגיל". הקמפיין האחרון שלה כבר התנהל שלא כרגיל לחלוטין.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד