הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שיווק באינטרנט

3 לקחים בדיגיטל – מהחודש האחרון

3 לקחים בדיגיטל – מהחודש האחרון

16/08/2018
הפקת לקחים זה חלק מתהליך עבודה של כל ארגון. בדיגיטל, שם דברים משתנים כל שבועיים, זה חשוב במיוחד - אז פשוט סיכמנו את הלקחים החשובים שלנו מהחודש, והגשנו.

שי דוייה וג'רמי אביסירה

אפליקציה חדשה תנסה לגייס תרומות בתמורה לצפיה בפרסומות

31/07/2018
הפלטפורמה של Watch And Give פועלת על באמצעות שילוב של QRCode בשלטי פרסום, באנרים, תוכניות טלוויזיה ועוד.
5 טיפים לאפיון עמודי נחיתה מהמומחים בתחום

5 טיפים לאפיון עמודי נחיתה מהמומחים בתחום

7/06/2018
עמודי הנחיתה הקלאסיים שהתבססו על כותרות שיווקיות, אימג' בסיסי וטופס, כבר לא מספיקים. היום יש להשקיע קצת יותר בחוויית המשתמש של כל עמוד נחיתה. ריכזנו עבורכם טיפים מהמובילים בתחום.
שיימינג זה לא סוף העולם

שיימינג זה לא סוף העולם

26/04/2018
לא בכל יום מתרחש אירוע רשת שמאשש באופן מובהק את הטענה של המשבריסט, לפיה שיימינג הוא לא סוף העולם. השבוע זה קרה לפסטה בסטה.
השילוב שלוקח קמפיינים לרמה חדשה

השילוב שלוקח קמפיינים לרמה חדשה

29/03/2018
קחו שלושה מרכיבים עוצמתיים של הפרסום ברשת, חברו אותם ביחד, וקיבלתם כלי שיווקי שיכול לקחת קמפיין לרמה חדשה של מעורבות ומכירות.
שיחה עם רבקי סגל: עוד לפני הקמפיין הבנו שיש לנו כאן נכס ויראלי

שיחה עם רבקי סגל: עוד לפני הקמפיין הבנו שיש לנו כאן נכס ויראלי

23/01/2018
מנהלת הדיגיטל של בזק, חושפת את מאחורי הקלעים של קמפיין הדודה והדוד, וגם מה תדרוש ממנהל הדיגיטל הבא שתגייס
אתר חדש לפרסום אבדות ומציאות

אתר חדש לפרסום אבדות ומציאות

26/12/2017
האתר מהווה פלטפורמה וירטואלית המקשרת בין אנשים שאיבדו חפצים לבין מוצאי אבדות שמעוניינים להחזירן לבעליהן.
הבייס: 4 דברים שמנהל שיווק מתחיל חייב להכיר באנליטיקס

הבייס: 4 דברים שמנהל שיווק מתחיל חייב להכיר באנליטיקס

23/11/2017
מנהלי שיווק עם ניסיון בטוח מכירים את 4 הדברים הבאים באנליטיקס שהם הבייס לניהול דיגיטל כמו שצריך
אשלי וקסמן

שופרסל בשיתוף פעולה יייחודי עם היוטיוברית אשלי וקסמן

24/08/2017
שיתוף הפעולה נערך כחלק מהעמקת פעילות שופרסל בתחום הפארם
7 סיבות מדוע כדאי לכם להימנע מרכישת רשימות תפוצה בכל מחיר

7 סיבות מדוע כדאי לכם להימנע מרכישת רשימות תפוצה בכל מחיר

8/06/2017
יש אנשי מרקטינג שחושבים שקניית רשימות תפוצה נותנת להם תוצאות מהירות. לפעמים זה באמת נראה כך. אבל לפני שרצים לקנות, תקראו את זה.
מניפולציות גאוניות ופשוטות להפליא שיגרמו לאנשים לפתוח דיוורים שלכם

מניפולציות גאוניות ופשוטות להפליא שיגרמו לאנשים לפתוח דיוורים שלכם

8/06/2017
על רוב המיילים השיווקיים אתם מדלגים. אבל מידי פעם לאחד מהם אתם מתייחסים. היא כנראה משתמשת באחת המניפולציות הקטנות הבאות
הבורסה ליהלומים השיקה אגף אינטרנט

הבורסה ליהלומים השיקה אגף אינטרנט

18/05/2017
יספק לחברי הבורסה סיוע והדרכה במכירות יהלומים און-ליין. האגף החדש יספק לחברות וחברי הבורסה ליהלומים עמדות שירות והדרכה שיימצאו בכניסה לאולם המסחר של הבורסה
כך תכתוב כתבה לפרסום באאוטבריין או בטאבולה שתביא תוצאות

כך תכתוב כתבה לפרסום באאוטבריין או בטאבולה שתביא תוצאות

21/02/2017
כשקמפיין דומינוס פוגש מחאת עובדים

כשקמפיין דומינוס פוגש מחאת עובדים

9/02/2017
דומינוס פיצה בחרה להתמודד עם המשבר האחרון בניסיון לשדר "עסקים כרגיל". הקמפיין האחרון שלה כבר התנהל שלא כרגיל לחלוטין.
עסקים בזירה החברתית. מדריך הצעד הראשון

עסקים בזירה החברתית. מדריך הצעד הראשון

2/02/2017
יש הרבה מאמרים על שיווק וקידום ברשתות חברתיות. אבל אם אתם בשלב בניית העסק הטרי שלכם, כדאי שתציצו במדריך.
סיפור הצלחה: איך חסכנו 60% מתקציב גוגל ופייסבוק מבלי לפגוע בתוצאות

סיפור הצלחה: איך חסכנו 60% מתקציב גוגל ופייסבוק מבלי לפגוע בתוצאות

15/12/2016
במאמר חושף נתן קריידרמן, מנכ"ל Analyzit, את התהליך שעשה, שלב אחר שלב, בחנות אונליין לאופנה. זאת אחרי שמנהל השיווק גילה שהוא שם עוד ועוד כסף בפרסום אבל המכירות לא עלו בהתאם.
התוכן הופך למלך גם בעולם הפרסום

התוכן הופך למלך גם בעולם הפרסום

3/11/2016
בעבר, כשמנכ”ל דרש ממנהל השיווק להגדיל מכירות של אחד המוצרים במהירות, רוב מנהלי השיווק היו מכינים מבצע, מעלים קמפיין והופ – הגרף עולה. אבל האם יש דרך להשיג תוצאות טובות יותר?

9 פיצ'רים קטנים ש(אולי) לא הכרתם בגוגל אנליטיקס

9 פיצ'רים קטנים ש(אולי) לא הכרתם בגוגל אנליטיקס

6/10/2016
גוגל אנליטיקס מפוצצת בפיצ'רים, כפתורים סודיים, ואינסוף מידע שמתחבא אם רק מישהו יגיע אליו. גוגל מצידה לא ממהרת לפרסם אבל טוב שיש את מומחה האנליטיקס אסף טרפיקנט.
דברים שהייתי רוצה שיעלמו מנוף הפייסבוק הישראלי

דברים שהייתי רוצה שיעלמו מנוף הפייסבוק הישראלי

6/10/2016
סתיו זיו העלתה לכבוד השנה החדשה סטטוס בנושא שיווק בפייסבוק, הומוריסטי, אבל מי שעוסק בתחום יזהה בו אמיתות כואבות. מומלץ גם למנהלי שיווק שרוצים הצצה אל מאחורי הקלעים.
סיבה אחת לחשוב פעמיים על תחרויות פייסבוק

סיבה אחת לחשוב פעמיים על תחרויות פייסבוק

22/09/2016
על פניו ההיגיון מאחורי תחרויות פייסבוק בסגנון "שתפו-לייקקו-ותזכו" הוא ברור מאוד וקורץ במיוחד לעסקים קטנים. אבל מה ההשפעה עבור מי שמחפש רווחיות בטווח הארוך.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד