הפוך לעמוד הבית

ניהול קשרי לקוחות

המרדף אחר האחד על אחד

המרדף אחר האחד על אחד

27/10/2016
סוחרים נמצאים כבר זמן רב במסע ציד אחר ההעדפות והרגלי הצרכנים שלהם. אבל בעולם המקושר והמרושת של היום, שיווק אישי - הידוע בתעשייה כשיווק 1:1 מגיע לרמות חדשות של עומק והתאמה אישית
מהי חווית שירות גרועה בעיני הלקוחות ?

מהי חווית שירות גרועה בעיני הלקוחות ?

9/12/2015
לקוחות מוכנים לשלם יותר על חווית שירות טובה, ומאידך יעברו בקלות למותג המתחרה אם החוויה גרועה. מהי החוויה הגרועה וכיצד לבנות חווית CX טובה
כיצד ליישם מערך CRM שיספק מענה לרב ערוציות - היום ובעתיד?

כיצד ליישם מערך CRM שיספק מענה לרב ערוציות - היום ובעתיד?

3/12/2015
דגן הלוי מאלעד מערכות מתאר את הדרכים לשיפור הידע אודות כל לקוח וכיצד להפוך לקוחות למרוצים. הוא מדגים כיצד עשו זאת ארגונים כמו שלמה-סיקסט, YES ומכבי
3 תחנות להכנת  שירות הלקוחות שלך ל - 2016

3 תחנות להכנת שירות הלקוחות שלך ל - 2016

26/11/2015
כולנו כבר מסכימים כי ניווט מסע לקוח מוצלח הוא התשובה לכך והוא עומד בבסיסו של כל ארגון משגשג. אף אחד לא יכול להתווכח עם העובדה שלקוחות לא מרוצים גורמים לירידה ברווחיות ולפגיעה תדמיתית.

זה לא אני – זו הפרדיגמה

זה לא אני – זו הפרדיגמה

10/09/2015
אולי זו תחילת שנת הלימודים או אולי חודש הסליחות והרחמים, בכל מקרה –אני חש צורך להתנצל ולבקש סליחה. יונתן פרנקל מפיק לקחים שיווקיים מהחיים.
מערכות Marketing Automation systems עושות סדר בשיווק הדיגיטלי

מערכות Marketing Automation systems עושות סדר בשיווק הדיגיטלי

28/07/2015
בשני העשורים האחרונים מחלקת השיווק הפכה להיות צרכנית טכנולוגיה מאוד משמעותית בארגון, ואחד הנושאים עליו כולם מדברים הוא מערכות אוטומטיות לשיווק. אז באנו לעשות קצת סדר…

האם השירות מייצג את המותג?

האם השירות מייצג את המותג?

3/07/2014
נציגי השירות שלך מקשרים את המותג מול הלקוחות שלך, האם הם מייצגים את הבטחת המותג שלך? במאמר זה ננסה להסביר את החשיבות וכן הדרכים עבור יצירת נציג שירות מיומן, מקצועי ומייצג את מותגך נאמנה.

מענה אנושי לעסקים

2/07/2014
היום, יותר מתמיד, זה ברור מאליו – אנחנו דורשים לקבל שירות מקצועי ומיידי. הלקוח בעידן המודרני הוא אחת החוליות החזקות והחשובות והרי הוא זה שמניע את גלגלי הכלכלה, באופן ישיר ועקיף.
למי איכפת מהניוזלטר שלכם?

למי איכפת מהניוזלטר שלכם?

1/05/2014
האם יצא לכם לחשוב מה הופך ניוזלטר לרלוונטי, כזה שכיף לקרוא ומשמר קהל לקוחות נאמן? רון רבינוביץ מסביר על מה כדאי לשים את הדגש.
השינוי בשוק מוצרי הצריכה הוליד תפקידים חדשים

השינוי בשוק מוצרי הצריכה הוליד תפקידים חדשים

11/09/2013
החברות הקמעונאיות למדו, שבכדי לשרוד בשוק – עליהן להבין שהצרכן מהווה גורם משמעותי ומרכזי בקבלת ההחלטות ומשכך, חובה עליהן לנהל עימו ערוץ תקשורת פתוח, נגיש ויומיומי.
חווית לקוח אפקטיבית נוסח 2013

חווית לקוח אפקטיבית נוסח 2013

20/06/2013
גילי רון ממטריקס מסבירה למה כדי לממש את חזון חווית הלקוח ולייצר בידול, ארגונים צריכים היום לתת את הדעת לשלושה מרכיבים: אנשים, תהליכים, טכנולוגיה.
כיצד להפוך שיווק לתוצאה?

כיצד להפוך שיווק לתוצאה?

11/02/2013
הגיע הזמן להפוך את השיווק לתוצאה מול לקוח קיים ולקוח פוטנציאלי. איך? באמצעות ניוזלטר ומערכת שיווק אלקטרוני כמובן.
מה חסר ב- CRM?

מה חסר ב- CRM?

14/11/2012
לישראלי הממוצע כבר אין זמן לקניות וסידורים. מערכות CRM עונות על הצורך לספק שירות מהיר ומדויק, אבל יש דבר חשוב שהן לא מספקות.
אפקט ה- WOW בשירות: גם לילדים בני 8

אפקט ה- WOW בשירות: גם לילדים בני 8

26/08/2012
מהו שירות לקוחות טוב? כזה שיוצר אצלך את אפקט ה WOW, כזה שנותן לך תחושה כי מישהו שם רואה אותך כבן אדם בגיל מסוים עם הצרכים הייחודיים לו.

טיפ: שימור לקוחות – איך לא חשבנו על זה קודם ?

3/01/2012
תחילת שנה הוא זמן מצוין לבצע סדר ומיון בקבצי מחשב, בניירת, ובמסמכים שנאגרו במהלך השנה שחלפה. פתאום נגלה שלא דיברנו עם לקוח חשוב כמעט שנה.

לעשות "לייק" ל-CRM החברתי

10/11/2011
ה-CRM החברתי מבוסס על ה-CRM המסורתי אך משלב בתוכו תובנות חדשות המבוססות על הרשתות החברתיות, הבלוגים והמובייל; כדי להפעיל אותו יש לחבר בין עולמות שונים בארגון.

למה הלקוח במקום השני והלקוח בפוטנציה במקום הראשון

13/09/2011
שרות לקוחות, חוויית לקוח, שביעות רצון לקוח, חוויית עובד.. תקראו לזה איך שתרצו – בסופו של יום יש לארגון העסקי מטרה אחת: הגדלת ההכנסות הקבועות של העסק. כולם כבר יודעים ומכירים את הנוסחה, לחזק זיקת לוח, הגדלת נאמנות לקוח, לגרום ללקוח לחייך אליך והוא יקנה רק ממך וכולי... אז למה לכל הרוחות זה לא באמת קורה?

על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות?

10/03/2011
מטרתה של אסטרטגיית שירות הלקוחות להוביל את הארגון להישגים טובים יותר (מכירות) ולשפר תוצאות עסקיות. הצורך לשפר את השירות המוענק ללקוחות נובע גם כתוצאה מהחוקים השונים שנחקקים לטובת הצרכנים, עמותות הקמות להגן על הצרכנים מול תאגידי הענק, כמו מול חברות גדולות וקטנות ואף מגבירות את התחרות על השירות הטוב ביותר.

כיצד להקים ולנהל מועדון לקוחות?

3/03/2011
יש עסקים שישקיעו מיליוני שקלים בהקמת מועדון לקוחות, אבל העסק הממוצע ישקיע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים בחודש, ואולי אפילו יגיע לעשרת אלפים עד עשרים אלף בחודש – וזה עדיין יהיה ריאלי. מועדון לקוחות הוא אחד מפעולות השיווק המשתלמות והרווחיות ביותר לעסקים וחשוב להשקיע בו. להלן העקרונות החשובים ביותר להקמה וניהול של מועדוני לקוחות.

על יחסי מותג לקוח, האפשרות של סלקום להיעלב והחולשות של הטכנולוגיה

9/12/2010
מנכ"ל סלקום עמוס שפירא, הפגין שקיפות מלאה בהתמודדות עם המשבר האחרון. עם היוודע התקלה בתוך שעות ספורות כונסה מסיבת עיתונאים, המנכ"ל שיתף את הציבור בחומרת המצב לצד העובדה שהחברה עושה ככל יכולתה לפתרון הבעיה. המנכ"ל היה כנה דיו לומר שהחברה אינה יודעת לעת עתה מה בדיוק קרה גילה שקיפות ואותנטיות. בעיתוני הבוקר מתפרסמות מודעות התנצלות גדולות של מנכ"ל ועובדי החברה על עוגמת הנפש שנגרמה.
עבור לתוכן העמוד