הפוך לעמוד הבית

שיווק בסלולר

בוחרים דרך הווטסאפ

בוחרים דרך הווטסאפ

5/02/2015
ממירי רגב ועד לפיד, מארה"ב ועד הודו, ממסיבות עיתונאים מתוכננים ועד הדלפות מקריות. ליאן אורן מראה כיצד ווטסאפ עושה לבחירות היום את מה שהפייסבוק עשה ב- 2013. התראה לפוליטיקאים.
משווק אפליקציה? אתה חשוף לתביעות

משווק אפליקציה? אתה חשוף לתביעות

15/05/2014
עו"ד יריב קדם מסביר על החשיפה המשפטית של סטארט-אפים בעת עולות שיווק ומכירה של אפליקציה ועל הסיכונים האפשריים הנגזרים מכך
חדשנות דיגיטלית בעולם הרכב

חדשנות דיגיטלית בעולם הרכב

8/01/2014
עומר מילויצקי מסביר על אפליקציית סמארטפון של TESLA ועל החדשנות והתהפוכות שעובר עולם הרכב בשנים האחרונות לא רק במבנה המנוע אלא בעולם הדיגיטלי
רשת מכוני שיזוף ייצרה 200 אלף דולר בחודש מקמפיין אסמסים

רשת מכוני שיזוף ייצרה 200 אלף דולר בחודש מקמפיין אסמסים

30/10/2013
לפני זמן מה השיקה רשת מכוני השיזוף Seattle Sun Tan מארה"ב את מועדון הלקוחות שלה ב- SMS. למה? הסלולאר כיום הוא סוג של איבר גוף נוסף ובעזרת סמסים הם יכולים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות
מובייל בשירות ענף התיירות

מובייל בשירות ענף התיירות

15/08/2013
עומר מילויצקי מסביר על איך לחשוב מעבר לאפליקציה בענף המובייל דרך תחום שחווה את הצמיחה המשמעותית ביותר מבחינת מסחר מקוון - התיירות.
קמפיינים סלולרים - חובה?

קמפיינים סלולרים - חובה?

10/07/2013
דוח חדש קובע:44% מהגולשים לא יחזרו לאתר שאינו סלולארי. איך זה קשור לכך שקוקה קולה הפסידה כסף, ושבכל דקה כ-400 לקוחות מבצעים פעולת תשלום לקפה סטארבאקס בסלולר?
שיווק אסטרטגי דרך אסמסים - איך עושים את זה?

שיווק אסטרטגי דרך אסמסים - איך עושים את זה?

11/06/2013
שיווק דרך הודעות טקסט היא אסטרטגיה שזכתה לתדמית לא טובה, תומר חן מסביר איך לעשות זאת נכון באמצעות חמישה טיפים קצרים.
איך מקדמים את העסק דרך הסלולרי?

איך מקדמים את העסק דרך הסלולרי?

9/05/2013
עולם הסלולר הופך להיות מהחשובים ביותר עבור כל מי שרוצה לקדם אינטרס עסקי, מדובר בזירה שכל אחד מכם חייב להכירה ואם תרצו או לא בהמשך בדרך זו או אחרת תהיו חייבים להיות שם, השאלה היא רק מתי.
מדוע עסקים ומשווקים חייבים להבין את הערך האמיתי של נוכחות עסקית במובייל?

מדוע עסקים ומשווקים חייבים להבין את הערך האמיתי של נוכחות עסקית במובייל?

4/04/2013
גוגל הם אלופים בשיווק עצמי עומר מילויצקי מצא מהלך חדש שנועד להעביר מסר ברור לעסקים ולמשווקים – על החשיבות בנוכחות מקיפה של עסק ומותג במובייל בדגש על התרומה שאותה נוכחות מביאה לפעילות העסקית.
איך עושים כסף משיווק סלולרי?

איך עושים כסף משיווק סלולרי?

27/03/2013
השיווק בסלולר עדיין בחיתוליו, ונהנה ממחירים נמוכים. ועדיין ניתן למצוא בו רווחיות גבוהה. תומר חן מסביר כיצד.
5 אפליקציות לעסקים

5 אפליקציות לעסקים

31/05/2012
ריכזנו כאן 5 אפליקציות שארגונים ועסקים אימצו בפועל כדי לעבוד טוב יותר. כמובן, שלכל ארגון יש את האופי שלו, ואפליקציות שונות יכולות לעבוד בצורה שונה במקומות שונים.

תובנות לשיווק עם סמארטפון

18/03/2012
נפתח בחידת טריוויה – כמה סמארטפונים נרכשו עד כה בישראל? לפי הערכות כבר השנה יותר אנשים יבקרו באתרים דרך הסמארטפון מאשר במחשב, והמשמעות היא שכיום התאמת אתרים לסמארטפונים היא בגדר חובה.

שנת הפריצה למסחר אלקטרוני בסלולר

21/12/2011
בשנת 2011 הגידול הכללי של רכישות בסלולר צמחו ב- 250 אחוזים. התחזיות לשנת 2012 נראות גם הן ורודות. האם אתם מכירים וערוכים לעידן המכירות בסלולר ?

QR קוד: ככה תהפכו חיסרון ליתרון

25/07/2011
הפעם אני רוצה לכתוב, שוב, על קוד הקיו אר, קוד שמשום מה נורא נורא מרתק אותי. בשבוע האחרון התפרסמו שתי דוגמאות קיצוניות לשימוש חדשני...

מנפנפים את הטלפון הנייד

17/07/2011
קובי מגנזי, מנהל טכנולוגיות במטריקס, מספק סקירה אודות התחממות שוק התשלומים בסלולר. איפה אנחנו עומדים, איך השוק מגיב וכיצד הציבור מאמץ.

כיצד לבצע פרויקטים ופעילויות שיווקיות בעולם המובייל?

4/11/2010
אחד הערוצים הפופולאריים ביותר היום הוא המובייל. כ- 6 מיליון משתמשים מחפשים תוכן, יישומי שירות ופנאי בעברית. שוק המובייל מוביל כיום את החדשנות ומציע ערוץ תקשורת ישיר, אישי ובעיקר זמין ומבוקש. האתגר של הארגונים הוא להציע פתרון איכותי בזמן קצר, מותאם לערוץ ולקהל היעד, גמיש וכזה המאפשר תחזוקה פשוטה ועדכניות בתדירות גבוהה.

כיצד לגרום לפרסום בסלולר לעבוד?

13/05/2010
קבלו את המלך החדש: הפרסום הסלולרי. כולם מדברים עליו – הפרסומאים יודעים שזהו מכרה הזהב החדש שלהם ואילו המפרסמים מבינים שאם אתה לא שם אתה לא קיים. מה שלא כולם יודעים או אולי בעצם הרוב עוד לא יודע הוא איך מפצחים את הקוד הזה וגורמים גם לקודקוד השלישי במשולש – הצרכנים - לשתף פעולה עם הבאז החדש.

כיצד הפך הטלפון הסלולארי לנותן שירות אולטימטיבי?!

18/06/2009
השימוש שעושים בנקים, חברות אשראי, חברות טלקום ואחרים באינטרנט, כאמצעי למתן שירות ללקוחותיהם כבר הפך לנחלת הכלל, כמעט לפאסה. הטרנד הנוכחי הוא ללא ספק הטלפון הסלולארי – כאמצעי למתן שירות. הוא זמין יותר, נגיש יותר ועכשיו מסתבר, גם עומד להחליף את כרטיס האשראי שלנו. חמישה יישומים סלולארים פורצי דרך .
עבור לתוכן העמוד