הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיה

מותג מוצרי התינוקות SIMPLY GOOD עובר מיתוג מחדש

מותג מוצרי התינוקות SIMPLY GOOD עובר מיתוג מחדש

5/09/2019
המהלך בוצע באמצעות סטודיו ג'2 ובהדרכתה של מירב פלם, בהיקף של למעלה מ- 300,000 ₪
סודות השיווק של ביבי - ספר חדש

סודות השיווק של ביבי - ספר חדש

3/09/2019
ספר חדש של דני ולדיבלסבסקי מאפיין את ביבי כאיש שיווק פנומנלי השולט באנשים כמו בובת מריונטה
צילום: קובי קורייאט/ יחצ

נאוטיקה יוצא בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מועדון השייט סיילור

29/08/2019
במסגרת השת"פ יושקו יאכטות מפרשיות שימותגו נאוטיקה
אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות. צילום

שיתוף פעולה בין SAP לסינריון לשיווק SAP SuccessFactors

26/08/2019
חתמו על הסכם שיתוף פעולה להפצה ויישום פתרונות SAP SuccessFactors לניהול אסטרטגי של הטאלנטים בארגון.
קפה גרג משיקה תפריט לספורטאים

קפה גרג משיקה תפריט לספורטאים

7/08/2019
התפריט כולל 14 מנות בריאות שלצד כל מנה מצוין הסימון תזונתי והערכים שלהם
מיכה שרייר, טמבור. צילום: אלי גרוס

טמבור מבצעת שינוי קונספט בחוויית השירות

11/07/2019
המהלך כולל מתן ייעוץ עד הבית והשקת אפליקציה ייעודית, אשר יחליפו את מרכז הייעוץ בבני-ברק שייסגר עוד השנה
צילום: דן פרץ

דומינו'ס פיצה שואבת מהמיתוג של ניו יורק

11/07/2019
החברה השיקה פיצה ניו יורק במסגרת מהדורת הקיץ שלה. עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "רשת דומינו'ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים ".
בנק הפועלים יוזם מהלך אסטרטגי של העצמה דיגיטלית לבני הגיל השלישי

בנק הפועלים יוזם מהלך אסטרטגי של העצמה דיגיטלית לבני הגיל השלישי

1/07/2019
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חיים כיום כ-1 מיליון מבוגרים בישראל, כש-42% מהם הינם לקוחות של בנק הפועלים.
מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר"

מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר"

24/06/2019
האסטרטגיה החדשה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA נתמכת על-ידי מספר פעילויות שיווקיות נרחבות

אמריקן אקספרס מאריכה את רישיון המותג של ישרכרט

20/06/2019
הארכת ההסכם מאפשרת ללקוחות פועלים אקספרס להמשיך ולקבל הטבות וערכים ייחודיים ככרטיס הפרמיום המוביל בישראל.
חברת ההייטק KidBox חותמת על הסכם עם דיסני ומארוול

חברת ההייטק KidBox חותמת על הסכם עם דיסני ומארוול

20/06/2019
במסגרת ההסכם תוכל KidBox לשווק קופסאות עם פריטי הלבשה ואביזרים בקופסאות של "מלחמת הכוכבים", "הנוקמים" "ספיידרמן" ועוד

הוכרזו העולים לגמר תחרות האפ"י לשנת 2019

12/06/2019
לתחרות הוגשו השנה 103 מהלכים של החברות הגדולות במשק באמצעות 12 משרדי פרסום
הולנדיה משיקה קונספט עיצוב חדש לחנויות הרשת

הולנדיה משיקה קונספט עיצוב חדש לחנויות הרשת

10/06/2019
הקונספט מוצג לראשונה בחנות בהרצליה המשתרעת ע"פ 500 מ"ר ובעיצובה המחודש הושקעו כ- 750,000 ש"ח.
טבע חושפת עיצוב גלובאלי חדש של אריזות מוצריה

טבע חושפת עיצוב גלובאלי חדש של אריזות מוצריה

6/06/2019
במקביל החברה עולה במקפיין עם המלצות פרקטיות לאחסון ושימוש מטיבי בתרופות.
מיתוג מחדש למעבדת קספרסקי

מיתוג מחדש למעבדת קספרסקי

4/06/2019
מעבדת קספרסקי משנה את שם החברה ל"קספרסקי" ומשיקה לוגו המבוסס על עקרונות מתמטיים
שופרסל, התאגיד והכללית זכו בפרס ההשקה ל- 2018 של איגוד השיווק

שופרסל, התאגיד והכללית זכו בפרס ההשקה ל- 2018 של איגוד השיווק

27/05/2019
זכו בפרסים גם שירותי בריאות כללית ותאגיד כאן על שידורי המונדיאל
הוכרזו הזוכות בפרס השירות של המי"ל

הוכרזו הזוכות בפרס השירות של המי"ל

27/05/2019
הזוכים כוללים את פרטנר, אלקטרה, MAX של לאומי, קבוצת שלמה, מלונות פתאל ומופת על שירות במגזר הציבורי.
ערן גפן. צילום: מנחם רייס

Wix רוכשת את גפן טים

22/05/2019
"שמנו לנו למטרה להפוך לאחד מ-100 המותגים החזקים והאהובים בעולם," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "אנחנו מתכננים להשיג מטרה זו על ידי בניית מחלקות קריאייטיב בתוך החברה"
לוגו חדש לרד האט – בהתייעצות עם הקהילה

לוגו חדש לרד האט – בהתייעצות עם הקהילה

1/05/2019
לרד האט הייתה בעיה פשוטה, והיא חיפשה פתרון פשוט: הלוגו של האיש עם הכובע נראה רע בפורמטים דיגיטליים, במיוחד במכשירים קטנים (כמו סמארטפונים), והיה זקוק לריענון
"נוכחות דיגיטלית אינה מספיקה כיום '"

"נוכחות דיגיטלית אינה מספיקה כיום '"

16/04/2019
"ומותגים חייבים להבין את התנהגות הלקוחות שלהם במרחב הדיגיטלי כדי להגדיל את נאמנות הלקוח לאורך זמן"', אמר שלומי חגי, מנכ"ל קליקטייל, בכנס NOAH TLV 19
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד