חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פרסום בגוגל

AMP: גוגל רוצה את התוכן שלכם, ומהר
פרסום בגוגל
15/09/2016
לגוגל יש תוכנית חדשה להצגה מהירה של התוכן שלכם במובייל. האם תתנו לה את מה שהיא רוצה? חברת אקסטרה מציגה את היתרונות והחסרונותקרא עוד
עדכון מגוגל שעסקים קטנים ישמחו לשמוע
פרסום בגוגל
17/12/2015
גוגל בוחנת דרכים להגדיל הכנסות, ומי שיהנו מכך יהיה בעיקר העסקים הקטנים. אביב ברקוביץ' מציג ניסוי חדש שגוגל עורכת בימים אלה בהודו, ומסביר את ההשפעה על השיווק ועל הגולשים עצמם.קרא עוד
11 טעויות נפוצות בבניית קמפיין AdWords בגוגל
פרסום בגוגל
28/07/2015
הפתיחות של המערכת של גוגל לכל משתמש גורמת לרבים מהמפרסמים לטעות ולחשוב שהם יכולים בקלות לפרסם בעצמם, אך בפועל הם נופלים למלכודת של פרסום לא אפקטיבי. כך תדלגו מעל הבורות

קרא עוד
חמש אסטרטגיות לבניית קמפיין מתחרים רווחי בגוגל אדוורדס
פרסום בגוגל
4/01/2015
מקנא בתנועה שמגיעה לאתר של המתחרה שלך, רוצה להגיד להם שאצלך השירות טוב יותר? אחרי המאמר של אביב ברקוביץ' בטוח שתתחיל לעשות את זה.קרא עוד
ניסוי: הפרסום בפייסבוק כן יעיל, או שלא?
פרסום בגוגל
27/02/2014
בעקבות פרסום סקר שנערך השבוע - שירלי מייזליש מחברת פורטיסימו בודקת את יעילות הפרסום בפייסבוק וגם מסבירה את חשיבות המדידה הנכונה ותיקון הפרסום און-לייןקרא עוד
רימרקטינג - לא ריסייקלינג
פרסום בגוגל
5/12/2013
כמו הרבה כלי שיווק שמייצרים באז, השימוש ברמרקטינג נעשה כלאחר יד ויש ציפיה להצלחה אוטומטית.קרא עוד
2/09/2012
כדי למנוע אי הבנות באשר לטיב העיסויים בשירותיה של רננה כרמי (שם בדוי), צוינה בהבלטה רבה בדפי הנחיתה השורה לא כולל מין. קמפיין הקישורים היה בנוי היטב ומפולח לנושאים שונים. לאחר זמן קצר מאוד של הצלחה מסחררת, קצב הלקוחות הלך והאט. הפתרון לבעיה נמצא בכפתור קטן שנקרא...
קרא עוד
2/09/2012
האם התוכנית העסקית שלכם כוללת מתן שירותים ומוצרים בחינם? אז למה אתם מפרסמים בגוגל עבור כל מחפשי ה"חינם". להלן דוגמאות נוספות למילות מפתח שליליות, שיסייעו לכם למקד את הקמפיין.
קרא עוד
2/09/2012
"לארגן את כלל המידע העולמי ולהופכו לנגיש ויעיל לכלל העולם", זו תפיסת העולם המוצהרת של גוגל. ובמילים אחרות, ייעודה של גוגל בעולמנו הוא לספק מידע זמין ורלבנטי לכל דורש - בעיקר לכם, המפרסמים.
קרא עוד
2/09/2012
המפרסם בגוגל אדוורדס אמנם משלם רק עבור קליקים, אך אין לו אפשרות לדעת מראש מה תהיה העלות לקליק. ממש כפי שכל רכישת מניות בבורסה אינה מתבססת על מחיר מובטח אלא על ציפיות והתנהגות השוק. מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס היא למעשה "בורסת מילות מפתח" ומכאן אי הוודאותקרא עוד
2/09/2012
בכל פעם שאני מציג את כרטיס הביקור שלי בו מצויין כי אחד מעיסוקי הוא קידום בגוגל אדוורדס אני נתקל בשאלה הבאה: נו, אז אתה מקדם אתרים? התשובה לכך בהמשך, וגם האם האתר שלכם סיים את תפקידו.קרא עוד
4/04/2012
גישת "לא הוקלקת - לא שילמת" של גוגל אדוורדס מגלה נדיבות רבה כלפי המפרסם, אבל צריך לזכור שלקליק כשלעצמו אין ערך רב אם הוא לא מביא בסופו של דבר למכירה או להמרה. קרא עוד
28/03/2012
ראה הוזהרת: יותר מ-800,000 מפרסמים סולקו מגוגל בשנת 2011 בשל הפרת מדיניות. גוגל מקפידה על גישה ידידותית ביותר למשתמש ומשקיעה מאמצים אדירים כדי להסביר, להדריך, להושיט עזרה ולתמוך לאורך כל הדרך. אבל, מי שמפר את מדיניות הפרסום של גוגל עלול למצוא את עצמו מהר מאוד מול דלת נעולה - לעד! לתשומת לב הפוליטיקאים בישראל - אתם בקבוצת סיכון.קרא עוד
22/03/2012
לפעמים שווה לשלם יותר ובלבד שהלקוח יעבור מהמתחרה אלינו, חיפשת "אוויס", מצאת "אלדן" ו"שלמה סיקסט". שמות המתחרים כמילות מפתח - איך זה נתפס אצל גוגל?
קרא עוד
15/03/2012
אחת השאלות האופייניות של מפרסמים חדשים ב- Adwords היא: "איך לעשות שהמודעה שלי תופיע במקום הראשון?" והתשובה הנכונה היא: "בוא נבדוק אם זה ישתלם לך"?...קרא עוד
עבור לתוכן העמוד