חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קד"מ ואירועים

רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
קד"מ ואירועים
12/03/2020
הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

קרא עוד
עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן
קד"מ ואירועים
7/07/2016
אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ.קרא עוד
פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
קד"מ ואירועים
26/02/2015
חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות.קרא עוד
חג האהבה כמנוף שיווקי
קד"מ ואירועים
13/02/2014
אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת.קרא עוד
גימיקים בשיווק ושדרוגם
קד"מ ואירועים
10/10/2013
לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים.קרא עוד
3/10/2013
הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים.קרא עוד
פרסום עונתי – יש חיה כזאת?
קד"מ ואירועים
4/02/2013
האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן.קרא עוד
סה"כ יריד, מה הסיפור?
קד"מ ואירועים
10/01/2013
כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות.קרא עוד
28/11/2012
באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר.קרא עוד
כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
קד"מ ואירועים
11/11/2012
השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט.קרא עוד
כנס כחוויה דתית: בין אפל ל- Salesforce
קד"מ ואירועים
14/10/2012
מארק פילדמן מ- Harmon.ie ביקר בכנס Dreamforce וחזר עם תובנות לגבי הדרך בה כנסים צריכים להיראות: השקת אייפון היא הסיינטולוגיה, דרים פורס היא קבוצת מיקוד גדולה.קרא עוד
לא רק תפוחים בדבש
קד"מ ואירועים
24/09/2012
רוב הברכות מצאו את עצמן בפח הזבל של הדואר האלקטרוני מהר יותר מאשר האוכל נעלם במהלך ארוחת החג. אך יש גם מספר יוצאי דופן.קרא עוד
כל העולם פרסומת גדולה
קד"מ ואירועים
20/09/2012
שייקספיר לא הכיר את עולם הפרסום. אבל אם הוא היה עוקב אחרי עולם הפרסום בשנים האחרונות, הוא היה מגלה שהמשפט המפורסם ביותר שלו הופך למציאות.קרא עוד
1/07/2010
חברות רבות המשתתפות בתערוכות מקצועיות, אינן יודעות כיצד להפוך את ביתן התצוגה שלהן למוצלח, כזה שימשוך קהל דווקא לביתן שלהן ולא לשכנים, ויסייע לייצר פעילות המשך של אנשי השיווק והמכירות עם סיום התערוכה. קבלו מספר טיפים חשובים שיהפכו תצוגה בתערוכה להצלחה:
קרא עוד
18/03/2010
תערוכה הינה עוד כלי מארגז הכלים של התקשורת השיווקית (מרקום) בו ההצלחה תלויה בידע וביכולת לשלב בין ניהול ותכנון אסטרטגי/קונספטואלי מחד והפרטים הקטנים מאידך. הכנה מוקפדת של תערוכה עושה את ההבדל בין נוכחות עם תוצאות הסתברותיות, לבין מיקסום הפוטנציאל הגלום בהשתתפות בתערוכה, אשר נבחרה על ידי החברה באופן מושכל.
קרא עוד
13/12/2007
ענף התערוכות פורח, וממשיך להוכיח שהוא עדיין הזירה האפקטיבית ביותר להשגת לידים איכותיים. לקראת התערוכה והכנס השנתי של ענף האירועים, התערוכות והקד"מ 2008, צביקה רהב, סמנכ"ל מרכז הירידים, נותן כמה טיפים חשובים לתכנון לוח הזמנים.קרא עוד
14/08/2007
בחיי כל חברה מגיע היום בו עליה לערוך כנס ללקוחות, להשתתף בכנס, תערוכה, או אירוע מקצועי על מנת למצב עצמם בתחום ולהגיע לקהל המטרה. תוצאות של כנס עבור החברה יכולות לנוע מבזבוז זמן מוחלט ליצירת תנופה עסקית. במאמר הבא, מספר קוים מנחים שיסייעו להפיק את המקסימום מכנס או אירוע בהם החברה משתתפת ?קרא עוד
12/11/2006
כ-2% בלבד מאנשי העסקים היו רוצים לשמוע פוליטיקאים בכנס. כ-35% מהם מגיעים לכנס רק על מנת לפגוש קולגות (מינגלינג). עוד מהסקר: 76% מאנשי העסקים רוצים שהכנסים יערכו בבקרים. כנראה שגם אנשי עסקים שנחשבים לאנשים שעובדים שעות מטורפות, רוצים לפעמים לברוח קצת מהמשרד ולפגוש חברים באמצע היום. קרא עוד
6/07/2006 04:25:35
המנהל נדרש פעמים רבות להפיק אירוע עסקי לשימור לקוחותיו או לשם הגעה ללקוחות עסקיים פוטנציאליים. הסיבות מגוונות: השקת קו מוצרים חדש או קולקציה חדשה, חנוכת בניין משרדים חדש, או הצגת קונספט רעיוני חדש. ההזדמנויות רבות וגם מלאכת ההפקה רבה. מהי הדרך הנכונה להפקת אירועים עסקיים איכותיים ביעילות ועם תחושה של WOW אצל המוזמנים?קרא עוד
29/06/2006
מחקר שנעשה לאחרונה העלה כי למעלה מ- 70% מהחלטות הקניה נעשות בחנויות, מחקר ישראלי חיזק נקודה זו: 50% מבני הנוער מגיעים לקיוסקים כאשר לא החליטו מראש מה הם רוצים לקנות. באקונומיסט כבר סימנו את המענה לתצפיות אלה: מסכי ענק המשדרים פרסומות בנקודות המכירה. שי גוילי, מנכ"ל PrimeView פתרונות תצוגה, מסביר למה דווקא מסכים וכיצד להגיע לאפקטיביות בעזרתם.קרא עוד
  1. לעמוד הבא
עבור לתוכן העמוד