חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

דיוור השבוע

אוליק ברוידה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, רד
דיוור השבוע
לדעת אוליק ברוידה, Humble & Bold - מספיק צנוע כדי להקשיב וללמוד מאחרים, ומספיק נועז וחצוף כדי לחשוב שלפעמים אתה יודע יותר טוב מכולם ולפעול בהתאם - זו התכונה החשובה למנהל שיווק. ג'וב חלומות: מנהל בית ספר.קרא עוד
פינוקים למנהלים: סמסונייט נגד האקרים
דיוור השבוע
המותג סמסונייט משיק קולקציית ארנקים לגברים עם מנגנון מיוחד נגד האקרים . האקרים רבים בעולם מצאו דרך לפרוץ דרך תדרי הפסים המגנטיים ולגנוב פרטים ונתונים אישיים.קרא עוד
לצורך תכנון האסטרטגיה והובלת מהלך המיצוב והמיתוג וההטמעה נבחר משרד ליפץ ושות ,בראשות איתן ליפץ אשר מתמחים בהשבחת ערך ואטרקטיביות של ערים ואזורים באמצעות העצמת הייחוד האורגני המקומי בכלל המארג והמרקם של הישוב ותוצריו. ליפץ ,אשר מציג ניסיון ומודל מצליח של מעל 20 שנים עם מגוון מקומות וביניהם מיצוב מיתוג ופיתוח המוצר התוכן והתדמית של הגליל, ים המלח, אילת וישובים וערים נוספות.קרא עוד
עד כה, משרד הפרסום מקאן אריקסון טיפל בחלק מהתקציבים של מותגי הקבוצה, כגון: אמקור, קריסטל ותדיראן ב-4 השנים האחרונות ומשרד שמעוני-פינקלשטיין טיפל בתקציב של המותג בלומברג ב-3 השנים האחרונות. היקף תקציב הפרסום של תדיראן גרופ נאמד בכ-10 מיליון.קרא עוד
חברת האופנה TNT מציגה שת"פ מעניין עם אפליקציית OUTDER, במסגרתו יתאפשר למעריצי הפרזנטור איזי לצלם את עצמם בסרטון, כשהאפליקציה עורכת את סרטון המעריץ כחלק מהקליפ ש ומאפשרת לו לככב בו.
קרא עוד
יום הקולנוע, שהתקיים לראשונה לפני שנה, היווה הצלחה אדירה: כ150 אלף צופים פקדו את בתי הקולנוע ברחבי הארץ. דני כפרי, מנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע בישראל אמר כי "ההצלחה האדירה של יום הקולנוע הראשון הבהירה לנו כי היוזמה חייבת להפוך למסורת. אנחנו שמחים על ההיענות של הציבור, אשר מגיע ליהנות מחוויה קולנועית יוצאת דופן".קרא עוד
הדובר המרכזי בועידה יהיה סקוט ברקן, שספרו הפופולרי על עולם העבודה העתידי, הוכרז כספר הטוב ביותר באמזון לשנת 2013 ; האירוע המרכזי של הועידה יתקיים ב-2 לדצמבר 2014 במלון דניאל בהרצליה
קרא עוד
בהמשך למסורת של גוגל לשחרר עדכונים בסופי שבוע "מתחת לרדאר", בשישי האחרון שוחרר עדכון לאלגוריתם החיפוש של גוגל בשם פינגווין 3.0.קרא עוד
Barnding In - המיתוג שבפנים
דיוור השבוע
מה פעמים פגשתם בחברה שכל קשר בינה לבין מה שהיא אומרת על עצמה מקרי בהחלט? מותג בעל עוצמה הינו מותג שחי וקיים בנימים ובעורקים של החברה פנימה ולא רק בערוצי השיווק.קרא עוד
בית ההשקעות הלמן אלדובי, נותן החסות הרשמי בתחום הפיננסים לוועד האולימפי בישראל ולמשלחת ישראל לריו 2016, יצא במהלך מיתוג בשערי הכניסה והיציאה מחניות בקניון עזריאלי בתל אביב. כ- 10,000 איש פוקדים את קניון עזריאלי מידי יום.קרא עוד
עבור לתוכן העמוד