חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בניית אתרים

שיווק 101: בניית אתרים - מהם כללי הברזל לתכנון נכון של אתרי אינטרנט?
בניית אתרים
21/05/2020
לעשות קופי פייסט לאתר קיים מבחינת תכנות ועיצוב, לא מבטיח לכם בכלל שהאתר שלכם יצליח באותה מידה, ורחוק מכך. אז מאיפה מתחילים ולאן הולכיםקרא עוד
כיצד לבחור את הפלטפורמות המתאימות לאתר הוירטואלי של העסק שלך
בניית אתרים
30/10/2019
שהקמת אתר אינטרנט או חנות אינטרנט היא קלה מבעבר. הבעיה? ישנן כל כך הרבה פלטפורמות, שקשה לבחור!הכתבה הבאה תנסה לעזורקרא עוד
5 טעויות בבניית אתרים לעסקים
בניית אתרים
22/06/2017
לא משנה אם מדובר בחברה של 5000 עובדים או אדם אחד, אלה 5 טעויות שגורמות לאתר להיות חסר תועלתקרא עוד
חושבים שאתם מוכנים לנגישות? כמה נקודות שאולי פספסתם
בניית אתרים
30/06/2016
בחודש אוקטובר הקרוב יידרשו כל האתרים בישראל להיות נגישים לאנשים בעלי מוגבלויות. בעוד רוב החברות מודעות לכך, יש לחוק החדש הרבה צדדים שנוטים לפספסקרא עוד
ממשק פשוט? לא, תודה.
בניית אתרים
20/09/2012
האם נכון תמיד ש "ממשק טוב חייב להיות פשוט ומינימליסטי"? התשובה הקצרה: לא. יש מקרים בהם ממשק עמוס יכול להיות אפקטיבי יותר, שיווקי יותר ונוח יותר.
קרא עוד
כולם רוצים וורדפרס. ואתם ?
בניית אתרים
16/08/2012
וורדפרס החלה דרכה ככלי להקמה מהירה וקלה של בלוגים והפכה לכלי עוצמתי להקמת אתרים, כשהיא מציעה יתרונות רבים ולצידם גם חסרונות.קרא עוד
הנגשת אתרים: צדק חברתי (וגם אינטרס כלכלי) בעולם האינטרנט
בניית אתרים
31/01/2012
מדהים לגלות עד כמה פעולות פשוטותיכולים להקל על הגלישה בקרב בעלי מוגבלויות - המהווים היום 25% מהאוכלוסיה, כוללת האוכלוסיה המבוגרת. כל בעל עסק אשר לא מנגיש את אתר האינטרנט שלו לבעלי מוגבלויות, בעצם מוותר על נתח שוק גדול. רעות גולשטיין ובעלה, שנולדו עם שיתוק מוחין, הקימו חברה להנגשת אתרי אינטרנט ומשתפים בידע שלהם
קרא עוד
דפי נחיתה - בנחיתה אין טייס אוטמטי!
בניית אתרים
8/01/2012
ידעתם שבמהלך כל הטיסה הטייס יכול להפעיל טייס אוטומטי – פרט לזמן הנחיתה? בנחיתה אין אפשרות להפעיל את הטייס האוטומטי מפני שזה החלק הכי החשוב בטיסה כולה. ועכשו השליכו את המטאפורה לעולם האינטרנט והפנימו שדף נחיתה טוב עושה את כל ההבדל. אנסה לתת לכם מעט עצות שיהפכו את דף הנחיתה שלכם להצלחה.קרא עוד
1/01/2012
בתום חצי שנה של עבודה קשה, במהלכה מחלקת השיווק הפכה ללקוחה תובענית של צוות מטריקס דיגיטל, אני יכולה לומר כי הדרך אמנם היתה רצופת אתגרים ומכשולים, אבל כל אחד מהם רק השביח את התוצאה הסופית. להלן, 10 טיפים איך לנהל פרוייקט של הקמת אתר חברה מזווית ראייה שיווקית, לעמוד בלוח הזמנים ולהישאר בחיים.קרא עוד
24/10/2011
בעלי אתרים רבים מכירים את התופעה — מידי פעם מסתכלים על האתר, חושבים שבאמת הגיע הזמן לשפר אותו, אבל אף פעם לא באמת מוצאים את הזמן לעשות משהו בקשר לזה. מבצע שיפוצים של אתר יכול לקחת שבועות או חודשים (תלוי בגודל האתר ובטכנולוגיה שאיתה הוא נבנה). בינתיים, האתר שלך מרתיע ומרחיק את הגולשים - וזה קורה עכשיו.קרא עוד
24/02/2011
כשניגשים לפרויקט של בניית אתר, הדבר הראשון שמגלים זה שטווח האפשרויות והעלויות הוא עצום. בעלי עסקים מוצפים בהצעות מאוד מפתות: אתרים חינמיים, אתרים ב"מחירי רצפה" של כמה עשרות שקלים בלבד בדמי מנוי חודשיים, או אתרים בעלות של עד כמה מאות שקלים. האם הזול הוא באמת כל כך זול? האם ההצעה מקיימת את ההבטחה?קרא עוד
16/12/2010
מקובל לראות קידום אתרים כאמצעי פרסום לעסק. זה כמובן נכון – מיקום גבוה בגוגל מאותת לגולשים שמדובר בחברה אמינה ומובילה בתחומה, וזה אכן יעודד אותם להיכנס להתקשרות עם העסק. אבל קידום אתרים הוא גם פעולה אסטרטגית שקובעת את המיקום של העסק בתחומו
קרא עוד
11/11/2010
כל מי שבונה אתר מחפש להרחיב את יחס ההמרה וליצור פניות רבות יותר דרך האתר. אחת בדרכים להגדיל המרה היא באמצעות תוכן. במאמר זה אפרוס לפניכם מספר טיפים כיצד ניתן להשתמש בתוכן על מנת ליצור היענות גדולה יותר.קרא עוד
2/09/2010
יזמים רבים מאפשרים לרגשות ולהתלהבות טבעית להוביל אותם בתחילת העבודה על מיזם חדש. בהמשך התהליך, לרוב הם מגלים כי לפזיזות מחיר גבוה. חושבים לצאת לדרך חדשה בתחום האינטרנט? מזל טוב! אבל רגע אחד לפני שמבצעים החלטות שיגזלו מכם בהמשך משאבים יקרים, עצרו רגע אחד וחשבו האם בחנתם לעומק את כל המרכיבים.קרא עוד
29/04/2010 11:05
דף אינטרנט אפקטיבי מושך מבקרים דרך מנועי חיפוש. השלב הבא הוא לדעת איך גם לשמור אותם באתר. הגולש המודרני כבר לא נשאר לבקר בכל אתר שהוא מגיע אליו מתוך אמפטיה, הוא יודע מה הוא מחפש ומצפה למצוא זאת במהירות. אם הם לא ימצאו את מבוקשם בעמוד אליו הם הגיעו, או במרחק קליק אחד ממנו, הם יעדיפו לחזור למנוע החיפוש לצורך מציאת התאמה טובה יותר. קרא עוד
25/06/2009
האם אתם גרים בשכונה רעה? אבל אולי האתר שלכם כן? ידוע לכם שככל הנראה חברת האחסון שלכם מאחסנת עוד כמה עשרות או מאות אתרים על השרת של אתרכם באותה כתובת IP? חלק מהאתרים עשויים להיות אתרים מפוקפים. אולי אתרי הימורים? אולי אתרי סקס? אולי סתם ספאמרים שמפיצים דואר זבל וחוסמים את הגישה לאתר שלכם.
קרא עוד
14/05/2009
כ-1000 בוני אתרים הפועלים כיום בארץ נדרשים לשלוט בדיספלינות מרובות: בניית האתר, תפעול מערכת ניהול תוכן, קידום ושיווק האתר במנועי חיפוש, ממשק משתמש וכו'. בין בוני האתרים שפועלים בארץ, אין הרבה שיכולים לספק את מכלול השירותים תחת קורת גג אחת ומשום כך, נוצרים פערי ציפייה ומהם נובעים עימותים רבים עם הלקוחות. קרא עוד
25/06/2008
במאמר השני בסדרה דיברנו על חשיבות הכותרת באתר או בדף הנחיתה על יחס ההמרה וההנעה לפעולה. במאמר זה אסקור את ההשפעה אפשרית של התמונה. שימוש בתמונות באתרים יכול לתת תנופה רצינית לתהליכי שיווק באינטרנט, למשוך גולשים ואפילו להשפיע על ההחלטות שיבצעו בתוך האתר. אבל ממש כמו בקמפיין פרסום לדפוס או לטלוויזיה, יש לחשוב, לתכנן ולהיערך לקמפיין שיווק באינטרנט שישלב תמונות באתרים. קרא עוד
20/12/2007
חוויית ה - Flow בהקשר השיווקי משפיעה מאוד על התנהגות הצרכן. התברר כי אנשים החווים Flow מגלים פתיחות ונכונות רבה יותר להתנסות בדברים חדשים וכי במהלך גלישה יהיו גמישים יותר להצעות אשר מופיעות באתר.קרא עוד
22/03/2007
"קידום האתרים במנועי החיפוש הנו גם מאבק בין הארגונים וכמו באליפות - יכולה להיות רק אלופה אחת, ולכן תמיד יהיה רק אתר אחד שיצליח לזכות בבכורה ורק מספר אתרים מצומצמים יצליחו לשבת במקומות הראשונים המופיעים בתוצאת החיפוש הראשונה. תרגיל מעניין ופשוט שכל אחד מכם יכול לעשות, בודק בצורה שבועית באיזה מקום אתם מופיעים בתוצאת החיפוש".קרא עוד
  1. לעמוד הבא
עבור לתוכן העמוד