חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

כתבות עמוד הבית

צילום: Booking.com
מיתוג ואסטרטגיות שיווק
25/10/2021
במחקר השנתי לתחזיות ענף התיירות בהיקף הכי גדול שביצעה עד היום, חברת התיירות הדיגיטלית המובילה חושפת כי ישנה עליה מחודשת בתחושת האופטימיות באוויר, שגורמת לאנשים לקבל באהבה את המצב 'הנורמלי החדש' ומניעה אותם לחזור לחוות את העולם במהלך השנה הקרובהקרא עוד
מוטי ורסס דובר הילטון פורש אחרי 34 שנים בתפקיד
המי ומי בשיווק
20/10/2021
מעתה ייתמקד בייעוץ תקשורתי לגופים בתחום התיירות עם דגש על הפקת קטעי וידאו חדשותיים קצרים תחת המותג: TRAVEL FLASH TIPSקרא עוד
עבור לתוכן העמוד