פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
פרסום
11/01/2022
דוד מיכאלי טוען שחוות הדעת היא ברב המקרים תוצאה של ציפיות לא תואמות או פשוט יום רע של הסוקר או העסק. למעשה, לחוות דעת שליליות יש הרבה השפעות חיוביות על המוצר והעסק. עצם קיומן מעיד על כך שהמותג שלכם מקבל חוות דעת אותנטיות.קרא עוד
14/09/2021
הקמפיין על שם נחמה ריבלין עולה זו השנה השלישית ברציפותקרא עוד
14/09/2021
רוצים לוודא שאתם בוחרים את המקצוע הנכון לקראת המשבר הבא? הנה מספר דוגמאות לתפקידים שכל אחד מכם יכול להשתלב בהם בתור מעצבים גרפייםקרא עוד
4/06/2021
חברים הלכו על פרק איחוד לזכר הימים הטובים, במילקי הלכו על מהלך איחוד של טעמי מילקי עם "מילקי קאמבק". שניהם יצאו קצת חסרי טעם.קרא עוד
8/06/2020
נטפליקס מתיימרת להכיר אותנו. היא בטוח עושה את זה יותר טוב מערוץ 2, אבל בפועל, הרבה פעמים זה מרגיש שאנחנו לא משדרים על אותו גל. איפה היא טועה ומדוע "שפת גוף דיגיטלית" היא התשובהקרא עוד
3/02/2020
אז מה היה לנו בסופרבול הזה? אמזון הייתה הכי נצפית ביוטיוב בזכות שחקנית החיזוק אלן דג'נרס, אבל זאת דווקא הייתה השנה של השחקנים הקטנים הפתיעו הפעם עם מסרים חדים ומדויקים.קרא עוד
14/11/2019
ככל שהפרסום המסורתי מאבד מזוהרו, כך הפרסום הסמוי הופך ליותר מבוקש וגם פחות סמוי. להלן כמה פרודקט פלסיימנטס שעשו את זה בגדול, מג'יימס דין ועד לכתום שמסתתר ב"כתום הוא השחור החדש"קרא עוד
5/03/2019
במקום להגיד ללקוח מה טוב לו, תן לו לומר זאת בעצמו. שיעור עתיק שלימד אותנו סוקרטס, ושכל מנהל שיווק חייב לאמץ.קרא עוד
25/02/2019
המהלך השיווקי נועד לקדם שיפור תשתיתי שהופך את וויקס למהירה מאי פעםקרא עוד
16/01/2019
עדן פינס תצטרף לנבחרת הפרזנטורים ותככב לצידם של יודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייהקרא עוד
11/12/2018
יעל סונסינו, מנהלת השיווק של תחומי הבית בפיליפס ישראל, מספרת על תהליך פיתוח והשקת הקמפיין לקידום סיר הטיגון Philips Airfryer XXLקרא עוד
23/08/2018
אחד שעולה, אחד שנמאס, ואחד שמעניין לראות לאן עוד יתפתח. רון כהן שם אותם על השולחן, ואתם רק צריכים לבחור.קרא עוד
24/05/2018
תארו לעצמכם שהייתם יכולים להרוויח כסף מלצפות בטלוויזיה. כעת, עם קרנות השקעה שמשקיעות ביוצרי ובהפקות מקור, ייתכן שגם אתם יכולים להיות שותפים להצלחות שחלקן כבר לא נשארות רק על גבי המסךקרא עוד
3/05/2018
הפרסומת של "הדודה והדוד" היא לא פחות ממהפכה בפרסום הישראלי. הפרסומת עם עומר אדם ממשיכה את אותו הטרנד, אבל האם לא הגיע הזמן להציב שאלות על האסטרטגיה שמאחוריה?קרא עוד
10/11/2017
פרסומת בריונית מול פרסומת על בריונות – שתי פרסומות מעולות שמראות לאן מתקדם עולם הפרסום, עולם התקשורת, וגם העולם בכלל.קרא עוד
31/08/2017
המחיר היקר שגובות תאונות דרכים מביא את כל המדינות להשקיע בקמפיינים עמוסי רגש. למדו ממה שעבד בעולם. תוכלו ליישם בקמפיין שלכם?קרא עוד
15/06/2017
מכירים את זה שהילד שנשכב על הרצפה בסופר? זה בדיוק מה שהפרסום צריך היום. ואיך מקדונלדס הלכה רחוק מידי.קרא עוד
23/03/2017
הוויז'ואל הפך לחלק מסוד ההצלחה של כל קמפיין. אלכסיי שלימוב מפרק אותו לגורמיםקרא עוד