חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פרסום

שיחה 101: רונן ארנרייך על "שפת גוף דיגיטלית" – פרסונליזציה עמוקה
פרסום
8/06/2020
נטפליקס מתיימרת להכיר אותנו. היא בטוח עושה את זה יותר טוב מערוץ 2, אבל בפועל, הרבה פעמים זה מרגיש שאנחנו לא משדרים על אותו גל. איפה היא טועה ומדוע "שפת גוף דיגיטלית" היא התשובהקרא עוד
הפסקת פרסומות: סופרבול 2020
פרסום
3/02/2020
אז מה היה לנו בסופרבול הזה? אמזון הייתה הכי נצפית ביוטיוב בזכות שחקנית החיזוק אלן דג'נרס, אבל זאת דווקא הייתה השנה של השחקנים הקטנים הפתיעו הפעם עם מסרים חדים ומדויקים.קרא עוד
הפרסומות הסמויות שלא שמתם לב אליהן בסדרות האהובות על המסך
פרסום
14/11/2019
ככל שהפרסום המסורתי מאבד מזוהרו, כך הפרסום הסמוי הופך ליותר מבוקש וגם פחות סמוי. להלן כמה פרודקט פלסיימנטס שעשו את זה בגדול, מג'יימס דין ועד לכתום שמסתתר ב"כתום הוא השחור החדש"קרא עוד
הכניסה האחורית של הדלת הראשית - שכנוע עצמי של הלקוח
פרסום
5/03/2019
במקום להגיד ללקוח מה טוב לו, תן לו לומר זאת בעצמו. שיעור עתיק שלימד אותנו סוקרטס, ושכל מנהל שיווק חייב לאמץ.קרא עוד
Wix תשתף פעולה עם “קפטן מארוול” בהשקת הטורבו
פרסום
25/02/2019
המהלך השיווקי נועד לקדם שיפור תשתיתי שהופך את וויקס למהירה מאי פעםקרא עוד
רנואר החתימה את השחקנית והדוגמנית המצליחה עדן פינס
פרסום
16/01/2019
עדן פינס תצטרף לנבחרת הפרזנטורים ותככב לצידם של יודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייהקרא עוד
יוצאים מכוננות ספיגה: מאחורי השקת הקמפיין ל-Airfryer XXL של פיליפס
פרסום
11/12/2018
יעל סונסינו, מנהלת השיווק של תחומי הבית בפיליפס ישראל, מספרת על תהליך פיתוח והשקת הקמפיין לקידום סיר הטיגון Philips Airfryer XXLקרא עוד
שלושה טרנדים בהפסקת הפרסומות
פרסום
23/08/2018
אחד שעולה, אחד שנמאס, ואחד שמעניין לראות לאן עוד יתפתח. רון כהן שם אותם על השולחן, ואתם רק צריכים לבחור.קרא עוד
משקיעים כסף במסך הכסף: הכל על השקעות בתוכן טלוויזיוני
פרסום
24/05/2018
תארו לעצמכם שהייתם יכולים להרוויח כסף מלצפות בטלוויזיה. כעת, עם קרנות השקעה שמשקיעות ביוצרי ובהפקות מקור, ייתכן שגם אתם יכולים להיות שותפים להצלחות שחלקן כבר לא נשארות רק על גבי המסךקרא עוד
המיתוג נפלא, אבל מה עם המוצר? בזק
פרסום
3/05/2018
הפרסומת של "הדודה והדוד" היא לא פחות ממהפכה בפרסום הישראלי. הפרסומת עם עומר אדם ממשיכה את אותו הטרנד, אבל האם לא הגיע הזמן להציב שאלות על האסטרטגיה שמאחוריה?קרא עוד
עידן של קיצוניות בפרסום: הטראמפיסטים מול יפי הנפש
פרסום
10/11/2017
פרסומת בריונית מול פרסומת על בריונות – שתי פרסומות מעולות שמראות לאן מתקדם עולם הפרסום, עולם התקשורת, וגם העולם בכלל.קרא עוד
הקמפיינים המשכנעים בעולם לעידוד נהיגה בטוחה
פרסום
31/08/2017
המחיר היקר שגובות תאונות דרכים מביא את כל המדינות להשקיע בקמפיינים עמוסי רגש. למדו ממה שעבד בעולם. תוכלו ליישם בקמפיין שלכם?קרא עוד
תשבע בילד ש'ך - על אמינות בעולם הפרסום
פרסום
15/06/2017
מכירים את זה שהילד שנשכב על הרצפה בסופר? זה בדיוק מה שהפרסום צריך היום. ואיך מקדונלדס הלכה רחוק מידי.קרא עוד
כוחה של תמונה: 5 עקרונות לשימוש נכון בוויזואל לשיווק
פרסום
23/03/2017
הוויז'ואל הפך לחלק מסוד ההצלחה של כל קמפיין. אלכסיי שלימוב מפרק אותו לגורמיםקרא עוד
מלכודת הקופי הגדולה: את, אתה, את/ה או אתם?
פרסום
5/01/2017
אם כתבתם אי פעם בחייכם תוכן בעברית, אתם יודעים בדיוק באיזו צרה מדובר. פרק מהספר "מיקרו קופי: המדריך המלא" יעשה לכם סדר ויאפשר לכם לבחור אחת ולתמיד דרך שתתאים לכם.
קרא עוד
מנהלי שיווק אנאלוגים בעולם דיגיטלי
פרסום
22/12/2016
הפער הדיגיטלי מתרחב, בעיקר לגבי מנהלי שיווק בארגונים גדולים שהתרגלו לעולם הפרסום הישן. אופיר סלע במאמר שלא מתכוון לפגוע באף אחד, אבל כדאי לוודא שהוא לא מתייחס אליכם.קרא עוד
רעידת האדמה של תעשיית הפרסום שעומדת להתרחש ב-2017
פרסום
15/12/2016
46% ממנהלי השיווק בישראל הצהירו כי תקציב השיווק שלהם באינטרנט יגדל ב-2017. בעולם שכזה, "להיות שם" זה כבר לא מספיק. מה המגמות שיובילו המותגים המובילים בשנה הקרובה.קרא עוד
צפו: הקמפיינים הטובים בעולם נגד נהיגה בשכרות
פרסום
8/11/2016
האתגר הגדול של השיווק הוא שינוי התנהגות של צרכנים, והמשימה הגדולה ביותר עומדת בפני קמפיינים למניעת נהיגה בשכרות. קיבצנו 8 קמפיינים איכותיים שהצליחו לצמרר אותנו ולעשות את הבלתי יאומן.קרא עוד
עבור לתוכן העמוד