פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
יחסי ציבור
28/01/2021
האם מרחב חופש הביטוי של פוליטיקאים צריך להיות "צר" יותר משל "האזרח הרגיל"? או שאין להגביל את חופש הביטוי.קרא עוד
23/11/2020
משבר תקשורתי הוא עניין 'סקסי'. משרדים רבים מתהדרים בהיותם 'מנהלי משברים', כאלו שהתמודדו בעבר עם אסונות ואת חלקם כבר ראיתם בטלויזיה מופיעים לצד לקוח הנמצא באחת השעות הפחות טובות שלו.קרא עוד
2/11/2020
צוות ענק של 70 מומחים שהרכיבו שתי חברות שיווק אונליין מובילות, סימן את השיטות המצליחות ביותר ליצירת תוכן אפקטיבי בתקופה זו. מומחית התוכן השיווקי, מיכל אברמוביץ, מגישה לכם את ה-4 C לכתיבת תוכן מוצלח.קרא עוד
15/10/2020
אורית בלום, אשת יחסי ציבור מנוסה, אשר הכינה עשרות מלקוחותיה להופעות בטלוויזיה, עשתה לנו סדר בדברים והכינה רשימת טיפים שיהפכו את ההופעה בטלוויזיה להישג שיווקי של ממשקרא עוד
15/10/2020
אמנם קווי העלילה מוגזמים, אבל בין השורות טל ענתבי מזהה את קווי הדימיון להצלחות ולקשיים של עולם השיווק והדיגיטל הנוכחי שהיא חיה.קרא עוד
2/10/2020
הקורונה אלצה אותנו לצאת מאזור הנוחות, לרקום פתרונות יצירתיים לקידום סולידריות חברתית. סמנכ"ל השיווק של מלם תים משתפת בפיצוח שהחליף את האירוע השנתי שלהם.
קרא עוד
קרא עוד
30/01/2020
מסקר שנערך על ידי Oral-B עולה כי54% מכלל האוכלוסייה בישראל לא מרוצים מלובן השיניים שלהם, ללא קשר לגיל או מגדר.
קרא עוד
קרא עוד
23/01/2020
יש ארגונים הפועלים בעולם ה- B2B ויש כאלה בתחום ה- B2C, אך גם אלה וגם אלה צריכים לבחון היטב כיצד הם יכולים ליצור השפעה על קהל נוסף - מקבלי ההחלטות במדינה.קרא עוד
31/10/2019
אמנם הפוליטיקאים עסוקים כעת מכדי לעסוק בכך, אבל משברים מסוג משבר הטונה של ארומה תל אביב נוטים להמשיך ולהתגלגל גם אחרי השוק הראשוני. אופיר שפיגל מרחיב.קרא עוד
3/04/2019
בראיון עם אורן בסון, הבעלים של אולמדיה, הוא מציג את מציאות מאתגרת של משרדי היח"צ בעידן הדיגיטלי: "לקוחות התרגלו לקבל משוב מהמדיה החברתית".קרא עוד
20/12/2018
הטענה בדבר היותם של יחסי הציבור מיותרים בעולם של היום, בעיקר בהיותם לא מדידים, דורשת התייחסות עמוקה. רוני הרש בוחן את מצב הענףקרא עוד
12/11/2018
קובי אזולאי , מנכ"ל חטיבת היוקרה, איה מונק, מנהלת השיווק, רוני איילבאום, מנהלת יחסי הציבור ודורית וידבסקי – מנהלת התקשורת, ציינו בחמישי האחרון את פתיחת מתחם הפופ אפ,קרא עוד
20/12/2017
הספיק לאסף שמואלי מבט אחד בעמוד הפייסבוק של פוט לוקר כדי להבין באיזה טקטיקה בחרה הרשת לניהול המשבר וכמה נזק נגרם מכך.קרא עוד
17/12/2017
לעמים בין פרזנטציה ללקוחות חדשים לבין העיתונאים, נשכח במשרד יחסי הציבור שימור הלקוחות הקיימים. אז איך אנחנו מבטיחים שזה לא יהיה המקרה?
קרא עוד
קרא עוד
2/11/2017
פגישה ראשונה עם משרד יחסי ציבור זה קצת כמו לצאת לדייט – אתה לא באמת יודע מה עומד מאחורי ההצגה, אבל ננסה לנסח מספר שאלות שיוכלו לרמוז האם זה המשרד בשבילכם.קרא עוד
15/10/2017
ביחסים עם עיתונאים ישקיע איש היח"צ דם, יזע ולעיתים גם דמעות, אבל מצד שני אסור לו לשכוח את הלקוח. שחר ינטל עם תזכורת חשובה ליחצ"נים שביניכםקרא עוד
16/08/2017
פייסבוק מעוניינת להשאיר גולש באתר, פוליטיקאים מעוניינים להיבחר, מפגש הרצונות הזה מייצר איום על כולנוקרא עוד
22/12/2016
זה קורה לכולם במקודם או במאוחר. ניסיון שיימינג. לכן, צריכים להיות מוכנים עם מקרים ותגובות, וכמובן עם ה- Shaming turnaround.
קרא עוד
קרא עוד
20/07/2016
היום כתבת יחסי ציבור באתר גדול אינה מספיקה בלבד - אין שום הבטחה ממשית שתוכל למצות את מקסימום החשיפה עבור הלקוח. כאן אאוטבריין נכנס לתמונה.קרא עוד