פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
ניהול קשרי לקוחות
28/12/2020
מנכ"ל אקטיב טרייל, נאור מן, מסכם שנה עם 5 דברים שעסקים באונליין חייבים לעשותקרא עוד
23/11/2020
מכתב הוא הגרעין המרכזי של הדיוור. תחשבו על מכתב אהבה. כמה עוצמה ורגשות אפשר להעביר במילים חמות. מכתב שיווקי שכתוב נכון יכול להשיג אפקט דומהקרא עוד
2/10/2020
גם בתקופת הסגר ארגונים מכל המגזרים חווים "פיק" בפעילות, ורבים אינם מוכנים לכך. אך אפשר גם אחרת - לימר ברזילי מסבירה.קרא עוד
25/06/2020
במציאות הקיימת, חברות נדרשות לנקוט גישה המבוססת יותר על אמפטיה ושותפות עם הלקוח ופחות ראייה כלכלית גרידא מה שאומר אפילו פתיחה מחודשת של הסכמים שנחתמו בעבר והתאמתם למצבקרא עוד
2/04/2020
מחקרים מראים שלקוח צריך להיחשף לעסק שלך 3 פעמים לפחות כדי לרכוש. יצירת תוכן בתקופת הקורונה מאפשרת לעסק שלך לעלות לשלב הבא ביחסים עם לקוחות.קרא עוד
13/12/2019
מהירות תגובה ללקוח נובעת מגורמים רבים שבאופן מסורתי נכנס לעולם התפעול, ולאו דווקא השיווק. אך ייתכן שאחרי שתקראו את המאמר תחשבו על הכנסת מדד שיווקי חדש לפעילות שלכם.קרא עוד
13/06/2019
הלקוח שלכם יבחר בארגון שמכיר אותו, שלא מנסה למכור לו דברים שהוא לא צריך, ושיודע להתאים בזמן אמת את המוצר שהוא מחפש. ולא חייבים את ליאורד סושרד כדי להשיג זאת.קרא עוד
13/02/2018
אמזון מצעידה את העולם לכיוון מסחר אלקטרוני לחלוטין, אבל כשיש החלטות גדולות על הפרק אנחנו נעדיף לדבר עם בן אדם.קרא עוד
7/02/2018
דגנית קרמר, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים: "השירות החדש יאפשר ללקוחות לקבל מידע בצורה מהירה ונוחה יותר דרך מכשיר הסלולר שלהם".קרא עוד
24/10/2017
הייתם מצפים שדורי שבת יצא נגד החוק החדש שמקדם שר הכלכלה, אבל את נקודת המבט שלו כדאי לכל איש שיווק לקרוא ולהפניםקרא עוד
3/10/2017
תחום שירות הלקוחות התפתח מאוד בשנים האחרונות. עודד שפירא מציג את הציפיות משירות לקוחות שיעמוד בציפיות של הלקוח החדש.קרא עוד
27/04/2017
כשלכל עסק שני יש מועדון לקוחות, זה הזמן לקחת אותם לשלב הבא.קרא עוד
27/10/2016
סוחרים נמצאים כבר זמן רב במסע ציד אחר ההעדפות והרגלי הצרכנים שלהם. אבל בעולם המקושר והמרושת של היום, שיווק אישי - הידוע בתעשייה כשיווק 1:1 מגיע לרמות חדשות של עומק והתאמה אישיתקרא עוד
9/12/2015
לקוחות מוכנים לשלם יותר על חווית שירות טובה, ומאידך יעברו בקלות למותג המתחרה אם החוויה גרועה. מהי החוויה הגרועה וכיצד לבנות חווית CX טובהקרא עוד
3/12/2015
דגן הלוי מאלעד מערכות מתאר את הדרכים לשיפור הידע אודות כל לקוח וכיצד להפוך לקוחות למרוצים. הוא מדגים כיצד עשו זאת ארגונים כמו שלמה-סיקסט, YES ומכביקרא עוד
26/11/2015
כולנו כבר מסכימים כי ניווט מסע לקוח מוצלח הוא התשובה לכך והוא עומד בבסיסו של כל ארגון משגשג. אף אחד לא יכול להתווכח עם העובדה שלקוחות לא מרוצים גורמים לירידה ברווחיות ולפגיעה תדמיתית.
קרא עוד
קרא עוד
10/09/2015
אולי זו תחילת שנת הלימודים או אולי חודש הסליחות והרחמים, בכל מקרה –אני חש צורך להתנצל ולבקש סליחה. יונתן פרנקל מפיק לקחים שיווקיים מהחיים.קרא עוד
28/07/2015
בשני העשורים האחרונים מחלקת השיווק הפכה להיות צרכנית טכנולוגיה מאוד משמעותית בארגון, ואחד הנושאים עליו כולם מדברים הוא מערכות אוטומטיות לשיווק. אז באנו לעשות קצת סדר…
קרא עוד
קרא עוד
3/07/2014
נציגי השירות שלך מקשרים את המותג מול הלקוחות שלך, האם הם מייצגים את הבטחת המותג שלך? במאמר זה ננסה להסביר את החשיבות וכן הדרכים עבור יצירת נציג שירות מיומן, מקצועי ומייצג את מותגך נאמנה.קרא עוד
2/07/2014
היום, יותר מתמיד, זה ברור מאליו – אנחנו דורשים לקבל שירות מקצועי ומיידי. הלקוח בעידן המודרני הוא אחת החוליות החזקות והחשובות והרי הוא זה שמניע את גלגלי הכלכלה, באופן ישיר ועקיף.קרא עוד