פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
מכירות
25/12/2020
לידים כבר אינם מספיקים. ליתר דיוק, ספירה של לידים מספרת חלק קטן מהסיפור, ומסתירה מאחוריה הזדמנויות גדולות. על עסקים לאמץ מדדים נוספים.קרא עוד
20/11/2020
איש המכירות שהתגזען על סודנים, וההוא שמתקמצן על מידע. לפעמים מהרצון למכור אנשים שוכחים שרשתות חברתיות שייכות לבני אדם.קרא עוד
20/07/2020
אנשי שיווק ומכירות צריכים להגדיל מכירות והכנסות, לשפר ולהגדיל מחזורים ורווחיות. אתם נדרשים לצמצם פערים ולעמוד ביעדים. איך עושים זאת בתקופה של צמצום.קרא עוד
4/06/2020
כשהמכירות ברשת במגמת עלייה, האתגר עבור אנשי השיווק הוא למצוא דרכים יצירתיות שיבנו מחדש את האמון של הלקוחות ויתאימו למצב החדש שנוצר בעקבות הקורונהקרא עוד
15/05/2020
החוכמה היא להתאים את העסק למצב בכל פעם מחדש ולא להמשיך להתנהל באותה הדרך כמו לפני המשברקרא עוד
30/01/2020
איש המכירות החדש נדרשת להכיר ולשלוט במיומנויות חדשות שלא נדרשו לו בעולם הישן. להט צבי מציב את רף הציפיות החדש ומציג 4 שאלות שחייבים להיות מסוגלים לענות עליהם.קרא עוד
19/09/2019
אחת השאלות שמעסיקה עסקים רבים היא איך לצמצם את עלויות המכירה? הרי ככל שאלה גבוהות יותר, כך קטנה רווחיות המכירה ומשם הפגיעה בשורת הרווח הגולמי. אז איך נבנה ארגון מכירות יעיל?קרא עוד
12/09/2019
350 אנשי מכירות נשאלו מה המקור ללידים הטובים ביותר שלהם. עמי אור מביא את הפרשנות החשובה על החיבור בין שיווק ומכירות.קרא עוד
27/08/2019
מסתבר שמנהלי חברות רבים מפקידים את הפעולה שתקבע את גורל עסקיהם בידי אנשים שלא הוכשרו לכך. אמיר כהני על חשיבות הלימוד והפיתוח של אנשי מכירות.קרא עוד
21/08/2019
ספיר יצאה למשימה למצוא לקוחות ראשונים לסטרטאפ כשהיא מצוידת בכל שיטות האונליין המוכרות, ומהר מאוד מצאה את עצמה בסטטיסטיקה המוכרת של התעלמות. אז היא בחרה בדרך משלה והצליחה.קרא עוד
23/05/2019
לקוחות היום הם יותר מתוחכמים, יותר מנוסים, בעלי יותר ידע ואם לא תתאים את הסגירה של המכירה אל הלקוח – לא תמכור! מדריך מקיף של עמי אור לאומנות הסגירהקרא עוד
5/05/2019
אם תחשבו על זה תגלו שלאורך החיים אנחנו כל הזמן בסוג של משאים ומתנים שהם לא ממש הוגנים. לרוב, יהיה מישהו "חזק" ומולו "חלש" אז מה עושים?קרא עוד
28/02/2019
בעידן הנוכחי שבו הלקוח רוצה לקבל תמורה מלאה לכספו, יש צורך בשינוי דפוסי הפעולה של בעלי החנויות ולהציע תשתית רחבה עם הקמת העסק ולא הפוך – כפי שהיה נהוג בעבר.קרא עוד
1/11/2018
יש הטוענים שתחום המכירות לא השתנה 100 שנים, יש כאלה שטוענים שאם לא תתקדם, תיכחד. ערן רותם ועמיר קרן ממליצים על שיטות מרכזיות וחיוניות לפיתוח אנשי המכירות שלכם.קרא עוד
28/06/2018
חודש יוני מבשר את סיום החציון הראשון של שנת 2018 - וזה הזמן לבחון את הביצועים והתוצאות ביחס לתכנון, למטרות וליעדים שהצבת לעצמך בתחילת השנה. קבלו את הצ'ק ליסט המלא.קרא עוד
7/05/2018
קופיקס מעלה מחירים פעם נוספת, אחרי שבפעם הקודמת חזרה בה. עמיר קרן, מנכ"ל משותף השורה התחתונה, מאמין שהרשת לא למדה מטעויות העבר.קרא עוד
12/04/2018
"יודעים מה? נמאס לי", כתב השבוע בפייסבוק מנהל השיווק של קניון רמות במחאה על גל הכתבות בנושא קריסת הקמעונאות הפיזית. להלן הפוסט המלא.קרא עוד
24/08/2017
אם התשובה היא לא, דורי שבת מציע לבדוק שלא נפלת ב- 3 טעויות שחוזרות על עצמן במוקדי מכירותקרא עוד