הפוך לעמוד הבית
יפעת 2
מדריך קצר למיתוג, בידול ומיצוב לעסק שלך - המיצוב
החלק השלישי והאחרון בסדרה עוסק במיצוב, או במילים אחרות: הרווח שמקבל הרוכש לעומת רכישת המוצר המתחרה. כך תשיגו זאת.
מכפיל כח: למה שווה לצלם תמונות מקצועיות שלך לעסק
וכמה טיפים על איך לעשות את זה נכון

אישיווק השבוע: מריסה רייפקמה, מנהלת שיווק בכירה, Credorax
הובילה נראות חדשה של חברת הפינטק Credorax, ומאמינה גדולה בתוכן כבסיס לקידום B2B. הטיפ למתחילים בעולם השיווק: הכירו כמה שיותר אסטרטגיות וטקטיקות שיווק.
אודי וינטראוב. צלם: יוסי זליגר
אודי וינטראוב. צלם: יוסי זליגר
18/07/2019
רכישה זו מחזקת את מעמדה של מלם תים כמובילה בתחום ה- DevOps בישראל וזאת לאחר שלאחרונה מוקמה הקבוצה בראש דירוג STKI.

כמה חם היה: 1,000 בקבוקי מים קרים חולקו למבקרי מתחם חוצות היוצר

18/07/2019
חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ האואטלט סיפר: "היוזמה של חלוקת המים נעשתה במחשבה תחילה, כאשר הבנו כי גל חום כבד ישרור במהלך היום בארץ".
פינוקים למנהלים: חוויה קולינארית בחיפה

פינוקים למנהלים: חוויה קולינארית בחיפה

18/07/2019
מסעדת HFA החדשה במלון דיאנה בחיפה, תפעל ניצוחו של השף המולקולרי שחר דבח.
סולתם

סולתם עוברת למשרד הפרסום אברהם

18/07/2019
התקציב טופל עד עתה בחברת הפרסום "d-say" שטיפלה בו מאז 2017.
סמיון גרפמן יוביל את קמפיין 'השעון של שלמה' בנתב"ג

סמיון גרפמן יוביל את קמפיין 'השעון של שלמה' בנתב"ג

18/07/2019
סמיון יזמין את ציבור הנוסעים להעלות לפייסבוק תמונה עם השעון עם תיוג מתאים.
צילום: יוליה פריליק ניב

סדנאות בישול לילדים ברשת ההמבורגרים BBB

18/07/2019
הרווחים מהסדנאות יועברו כתרומה לעמותת גדולים מהחיים
חנות חדשה ליבואנית My Perfume בגרנד קניון בחיפה

חנות חדשה ליבואנית My Perfume בגרנד קניון בחיפה

18/07/2019
החנות משתרעת על שטח של 50 מ"ר
יאיר מלכה. צילום: אלעד גוטמן

תקציב הפרסום של קפה גרג עובר לשמעוני פינקלשטיין לאחר עשור

18/07/2019
תקציב הפרסום של קפה גרג טופל ב 10 שנים האחרונות במשרד הפרסום ברזני

צילום: Donovan Loew

מותג האיפור מייבלין ניו- יורק משיק סדרת תוכן דיגיטלי באינסטגרם

16/07/2019
מדובר בסדרת ריאליטי משימות סביב עולם הביוטי, עם 4 משפיעניות רשת
התשובה הישראלית של עזריאלי.קום לפריים דיי

התשובה הישראלית של עזריאלי.קום לפריים דיי

16/07/2019
AZRIELI.COM DAYS יתקיים במשך שבוע בלבד וילווה בקמפיין בשווי מיליון שקלים
AIG זוכה בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק לרבעון הראשון

AIG זוכה בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק לרבעון הראשון

16/07/2019
על פי שופטי הפרס: החדשנות בביטוח ה-LOW COST של AIG היא בראש ובראשונה, הבאת מודל ה"לואו קוסט" משווקים שונים אל תוך שוק ביטוח הרכב

  1. 10 
  2. לעמוד הבא
  3.  [11-20]...[861-862]

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד