הפוך לעמוד הבית
יפעת 2
איך מנהלים משא ומתן כשצד אחד חזק וצד שני - חלש
אם תחשבו על זה תגלו שלאורך החיים אנחנו כל הזמן בסוג של משאים ומתנים שהם לא ממש הוגנים. לרוב, יהיה מישהו "חזק" ומולו "חלש" אז מה עושים?
לחלום ולהפוך את החלום למציאות....
למה חשוב כל כך להגדיר חזון לחברה, בין אם קטנה היא או גדולה ומהן מטרותיו של החזון? מה צריך מנהל לשאול את עצמו בטרם יתווה חזון לחברתו?

רפי שאולי התמנה לסמנכ"ל אגף טלויזיה ותוכן בקבוצת סלקום
יחליף את יניב גרינולד שהתמנה לתפקיד סגן נשיא בכיר בחברת הייסנס העולמית
קמפיין של אומגה עם ג'ורג' קלוני יעלה בישראל
16/05/2019
החברה קיימה ערב מחווה לוותיקי נאס"א בהשתתפות השחקן
חדשנות בעסקים קטנים, צריך או לא צריך?

חדשנות בעסקים קטנים, צריך או לא צריך?

15/05/2019
נהוג לחשוב שחדשנות עסקית היא תנאי להצלחה והישרדות של עסקים קטנים. אבל האם יש לרדוף אחר חדשנות בכל מצב? ד"ר יוסי כהן וד"ר מיכאל ל. קריינדלר ניתחו 160 עסקים, ולהלן המסקנות.
חנות האונליין של זארה מתחילה לפעול בישראל

חנות האונליין של זארה מתחילה לפעול בישראל

15/05/2019
זמני האספקה למשלוח 3-6 ימי עסקים
עידו ברוש. צילום: CTeSA

כנס ראשון בנושא ספורט אלקטרוני

15/05/2019
העמותה לגיימינג תחרותי בישראל מקיימת כנס מקצועי ראשון מסוגו בישראל לתעשיית הגיימינג, מהתעשיות הצומחות ביותר בעולם: הפורום הישראלי לספורט אלקטרוני.
רשת ''ניצת הדובדבן'' חוגגת 24 שנים  עם הנחות של 24%

רשת ''ניצת הדובדבן'' חוגגת 24 שנים עם הנחות של 24%

14/05/2019
ארבל שירן מנכ''ל רשת ''ניצת הדובדבן'' : ''כחלק מהחזון של החברה להנגיש אורח חיים בריא פתחנו עוד סניפים והרחבנו רת הפריסה הארצית והשאיפה הינה להמשיך ולחדש ולהביא עוד מזון איכותי ובריא במחירים משתלמים".
BMW תוביל את המתמודדים לאירוויזיון

BMW תוביל את המתמודדים לאירוויזיון

13/05/2019
דלק מוטורס יבואנית BMW הודיעה היום על שיתוף פעולה בארוע ה"שטיח הכתום" לפתיחת שבוע האירויזיון בישראל
Ewave Nadlan בקמפיין לפרויקט "ניצנה 20" במתחם נגה

Ewave Nadlan בקמפיין לפרויקט "ניצנה 20" במתחם נגה

12/05/2019
הקמפיין מופק ומבוצע על ידי משרד הפרסום סאביו בהיקף 500 אלף שקלים
נטלי דדון. שוופס. צילום: אלעד אדמוני. סטודיו יפאור

מותג שוופס אנרג'י יושק בקמפיין בהיקף 8 מיליון ש"ח

12/05/2019
ההיקף השנתי של שוק משקאות האנרגיה בישראל לפי נילסן בהיקף כספי של 181 מיליון ₪, המהווים ירידה של 3.5%בהשוואה לשנה הקודמת
WESHOES משיקה קטגוריית מוצרים אקולוגית וטבעונית

WESHOES משיקה קטגוריית מוצרים אקולוגית וטבעונית

12/05/2019
בין המותגים המושתתים על חזון אקולוגי שתשווק הרשת: NATURAL WORLD, ROKA, MOSES .
יקב רמת הגולן משיק את מפת היין של תל אביב

יקב רמת הגולן משיק את מפת היין של תל אביב

12/05/2019
TLV WINE MAP מזמין את קהל התיירים האירופי, חובבי היין, וכלל הקהל שיבלה בתל אביב בשבוע החגיגות הבינלאומי, להכיר את היין הישראלי האיכותי של היקב
צילום: פולה סטודיו

דנה קצף מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק בקבוצת דיווידשילד/פספורטכארד

12/05/2019
קצף הצטרפה ל- PassportCard בשנת 2012 ולאחר שבע שנים מוצלחות במגוון תפקידים, ביניהם מנהלת מערך השיווק של PassportCard, קודמה לתפקיד הנוכחי

  1. 10 
  2. לעמוד הבא
  3.  [11-20]...[851-853]

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד