הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת סטודיו C עולה בקמפיין סלולרי

17/09/2013

רשת סטודיו C  עולה בקמפיין סלולרי במטרה לחולל שיחות מכירה נכנסות למוקד בתקופת החגים. המהלך נולד מתוך חשיבה  ומתוך הרצון לגעת בקהל היעד בדרך הכי חדשנית והכי רלוונטית הזמינה כיום.

מנכ"ל סטודיו סי סמדר אשכנזי אומרת כי " בסטודיו  C מאמינים בליווי צמוד של המתעמלת לאורך כל הדרך,  והדרך תמיד מתחילה במפגש עם המסר הפרסומי. המטרה היא להעצים את הנשים, להעניק להן תחושת מסוגלת, ולגרום להן לעשות שינוי משמעותי באורך חייהן, בגזרה ובהרגשה".

בקמפיין הסלולרי סטודיו C  עושים עוד צעד לקראת המתעמלת ,  על מנת לדרבן  אותה להתחיל את השינוי החיובי כאן ועכשיו, מהסלולרי שלה, בחיוג פשוט וישיר לסטודיו C מהפרסומת. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד