הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חדש של רכבת ישראל

23/06/2014

הדור החדש ברדיו,עולה גם על הפסים- רכבת ישראל תצא השבוע, בקמפיין המשלב לראשונה קמפיין ברדיו אונליין באמצעות ADIO  הרשת הישראלית לפרסום ברדיו אונליין.  ההחלטה על תמהיל מדיה המשלב לצד פרסום ברדיו FM  פרסום בתחנות רדיו אונליין מובילות כגון:sky.fm, Jango, DI.fm , jazzradio ומגוון תחנות וערוצי מוסיקה נוספים להם מאזינים בישראל . קהל הלקוחות של רכבת ישראל מגוון ומורכב בעיקרו מצעירים 18+ ,חיילים סטודנטים ועד לקהל עסקים והייטק איכותי הבוחר לקצר זמנים בנסיעה ברכבת והמעביר את הזמן בהאזנה באמצעות הסמארטפונים ומכשירי המובייל.  בניגוד לקמפיין הרדיו המסורתי, קמפיין הרכבת, ישתלב במקבצי זהב קצרצרים המאפשרים עד 2 חשיפות למבזק ויאפשר חשיפה וודאית למאות אלפי מאזינים ביום.

רכבת ישראל מצטרפת לשורת מפרסמים מובילה המשדרת קמפיינים ברדיו אינטרנטי ביניהם: AIG, חברת החשמל, סופר פארם,, בזק, IVECO, WOBI, סאנופי, BAYER ערוץ 10, Zer4you  ומפרסמים מובילים נוספים הרואים בפרסום ברדיו אונליין ציר רלוונטי המעניק ערך נוסף לכל קמפיין רדיו

 

דרור גנות, מנכל ADIO: "בישראל כמו בכל העולם ,דפוס ההאזנה השתנה ל MY AUDIO  , המאזינים עוברים למרחב הדיגיטלי להאזנה רציפה המלווה אותם, בבית, בזמן העבודה, בפעילות ספורט ובנסיעה ברכבות ובתחבורה ציבורית. מאזינים לתכנים המועדפים עליהם, בזמן שלהם ובמכשיר הדיגיטלי  שלהם בכל פעילות בה נמצאים. יכולות הטירגוט ברדיו אונליין מאפשרות מיקוד לכל סוגי קהלי המטרה, הגשת פרסום קצרצר בזמן האזנה וודאית, מעקב אחר חשיפות ששודרו בפועל ודוחות מדיה מהודקים לפי סוג מכשיר דרכו מאזינים ואזור גיאוגרפי המבוססIP .

לאחרונה פורסמו מחקרים עולמיים המתקפים מגמה עולמית ומהפכה של ממש בהרגלי ההאזנה לרדיו. יותר ויותר אנשים עוברים להאזנה במרחב הדיגיטלי. הסיבות העיקריות נעוצות בפריחה בשוק הסמארטפונים, הטאבלטים, החיבורים המהירים לאינטרנט, חבילות גלישה בלתי מוגבלות וצמיחה בשוק האוזניות ורמקולים כציוד קצה לשדרוג חווית השמיעה.

הזינוק בהאזנה חוצה גילאים, בוגרים וצעירים המאזינים לתכני האודיו אותם הם מעדיפים בעיקר בזמן העבודה, בפעילות ספורט ופנאי באמצעות המחשבים בבית ובעבודה והמכשירים הניידים.בארה"ב מחקר אחרון מבית Edison - The Infinite Dial 2014 מציג את המשך הצמיחה בהאזנה אונליין כאשר רוב האמריקאים (124 מליון) מאזינים לרדיו באמצעות האינטרנט בכל חודש, 13 שעות בממוצע בשבוע עם גידול מרשים של 26% בהאזנה באמצעות הסמארטפון ברכב. 75% בגילאי 12-24 ו50% בגילאי 25-54. בישראל, בסקר שהפיקה רותם TRI 41.7% מהנשאלים בגילאי 18 ומעלה ענו כי הם מאזינים בארץ לתכני רדיו אונליין ישראלי ובינלאומי באמצעות האינטרנט. במחקר לבני נוער וצעירים שהפיקה חברת Teenk מתקף גם הוא את המגמה בעולם ומראה כי 87% מבני הנוער והצעירים בגילאי 13-18 למעשה נטשו את הרדיו המסורתי ומאזינים לתחנות רדיו אונליין.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד