הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Tridshops הישראלית משיקה את פלטפורמה ראשונה לשופינג חברתי בתלת ממד

14/06/2015
חברת הסטארט אפ הישראלית Tridshops משיקה את הפלטפורמה האינטרנטית המלאה הראשונה בעולם לשופינג חברתי בתלת ממד. הפלטפורמה מאפשרת להקים ולנהל בקלות ובמהירות חנויות וירטואליות בתלת ממד, שבהן הצרכן יכול לשוטט בזמן אמת בדומה לחנות רגילה, מבלי לצאת מהבית. המערכת משלבת אלמנטים של קניה חברתית משותפת, כאשר כל גולש יכול להזמין בפייסבוק ובהמשך גם ברשתות חברתיות אחרות חברים לשוטט עמו באתר, לשוחח איתם בצ'אט, ולהחליף דעות ורעיונות על החנות והמוצרים. הפלטפורמה המתקדמת מיועדת לכל המגזרים, החל מחנויות צעצועים, ביגוד והנעלה, ועד חנויות המוכרות מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, תכשיטים, אופנועים, מכוניות ועוד. המערכת מאפשרת לבצע קניה מקוונת תלת ממדית באמצעות מחשבים אישיים, טאבלטים ומכשירי סמארטפון (cross platform).
 
Tridshops גייסה לאחרונה סכום של מיליון דולר ממשקיעים פרטיים וצפויה לצאת בקרוב לפרויקט פיילוט ראשון בישראל עם מותג בינלאומי של מוצרי פנאי.
 
הפלטפורמה של Tridshops, שחלקה מוגנת בפטנט, מאפשרת לבעלי הרשתות והחנויות לבחור את הסוג, הדגם, העיצוב והצבעים של החנות על פי רצונם, ולמלא בקלות את המדפים הווירטואליים במוצרים. הגולשים יכולים לנוע בקלות בחנות באמצעות העכבר ואף להשתמש במסוע וירטואלי שמאפשר לנווט בקלות בכל רחבי החנות בדומה לחנות פיזית. בניגוד לחנות רגילה, הפלטפורמה הישראלית יוצרת חוויה ייחודית בזכות האפשרות להוסיף עיצובים מיוחדים ולשלב סרטונים ותכני מדיה עשירים.
 
צוות הפיתוח הטכנולוגי של Tridshops התגבר על בעיות טכנולוגיות שהכשילו עד כה את הניסיונות הרבים בעולם ליצור פלטפורמה מסוג זה. בין היתר, הטכנולוגיה של Tridshops מאפשרת זמן טעינה מהיר, התאמה למגוון דפדפנים. המערכת אינה דורשת התקנת תוסף ומאפשרת הצגת כמות גדולה של מוצרים.
 
הפלטפורמה מאפשרת לקבל מידע נוסף על המוצר, לבחון אותו מקרוב ואף לסובב אותו ב-360 מעלות, פעולה אשר מגבירה את האמון של הקונים ברכישה ומקטינה את נטייתם להחזיר מוצרים. הגולשים יכולים לפנות באופן ישיר למוכרים באתר לצורך תמיכה וכן להשתמש במסך עזרה נוח. "מחקרים רבים מעידים שרשתות וחנויות שישתמשו בקניה וירטואלית בתלת ממד יגדילו בצורה משמעותית את המכירות שלהן", אמר דרור שורק, יזם ומנכ"ל Tridshops. "67% מהישראלים מעל לגיל 18 צפויים להגדיל את רכישותיהם המקוונות בשנת 2015 ואנו מעריכים שרשתות ישראליות רבות שיחלו להציע את מוצריהן באינטרנט יעשו זאת בתלת ממד. קנייה בחנות וירטואלית בתלת ממד מאפשרת חוויה ייחודית, מגבירה  את הביטחון בביצוע הקניה ומצמצמת את הפניות למרכזי שירות ואת החזרת המוצרים. הטכנולוגיה משפרת את יחס ההמרה של הגולשים ההופכים לקונים וכן מגבירה את הנאמנות ושביעות הרצון של הצרכנים. זאת בנוסף להעלאת ערך המותג, הגדלת זמן השהייה באתר, סיכוי גבוה יותר לשיתוף בחוות דעת חיובית של הצרכן ביחס לקניות אחרות וכן יכולת מלאה לחקור את הרגלי הקניה וההעדפות של הצרכנים".
 
שורק ציין בדבריו את חברת Fathead, אשר עשתה שימוש בהצגה של קו מוצרים בתלת ממד או ב-360 מעלות, וכך הקטינה את החזרות המוצרים ב-30%. כמו כן ציין שורק כי "בזכות מעבר להצגה בתלת ממד, יצרן האופניים הבריטי Wiggle השיג שיפור דו ספרתי במכירות, ח­נות הגולף Golfsmith העידה על שיפור של 30% ביחס ההמרה במוצרים שהוצגו בתלת ממד וחנות תכשיטים בינלאומית נהנתה מגידול של 300% במכירות".
 
שורק הדגיש את הפוטנציאל של הסחר האלקטרוני (eCommerce) בישראל: "סקר של חברת Paypal שפורסם בדצמבר 2014 אומד את סך הקניות של ישראלים באינטרנט ב-7.9 מיליארד שקל בשנת 2014. הסקר אף  מעריך שהיקף זה יצמח ל-10 מיליארד שקל בשנת 2016, תוך צמיחה חדה בקניות מפלטפורמות מובייל".
 
לדברי קרן בראון צמיר, מנכ"ל בית התוכנה OneCode אשר מובילה את הפיתוח של Tridshops, "הפלטפורמה שפיתחנו יוצרת זירה תלת ממדית הלקוחה מעולם ה-real time והמשחקים, ומדמה חנות אמיתית שבה ניתן לנוע בסגנון משחק בגוף ראשון (FPS). תנועה מסוג זה מתאימה לכל המשתמשים, כולל אלו שאינם רגילים לשיטוט בעולם וירטואלי תלת ממדי. בנוסף לכך, המערכת מאפשרת שיתוף חברתי וביצוע צ'אט באמצעות פייסבוק ובהמשך גם ברשתות נוספות, סאונד עשיר, אינטראקטיביות מלאה ויכולות חיפוש מלאות. מפתחים, מעצבים ומומחי תלת ממד עבדו קשה ויצרו פלטפורמה המציעה שילוב בין פשטות תפעול לבין ביצועים גבוהים, גלישה מהירה וחוויה חלקה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד