הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פלייטיקה הקימה בישראל ובלונדון "מעבדה" לפיתוח עצמי של משחקי קז'ואל

29/05/2019
רז פרידמן. צילום: אפי שמייח
רז פרידמן. צילום: אפי שמייח

רוברט אנטוקטל, מנכ"ל ומייסד שותף בפלייטיקה: "המהלך יסייע לחברה לבסס ולחזק את מעמדה בתעשיית המשחקים כצעד משמעותי להעמקת אחיזתה בעולם הקז'ואל גיימינג, תעשייה של מעל 8 מיליארד דולר, ומהווה אפיק משמעותי בעולם הגיימינג.״

 

רז פרידמן, מנהל מוצר ראשי ומנהל המעבדה: "יצרנו מודל חדש בתעשיה לפיתוח מהיר של משחקים בקנה מידה תעשייתי. המטרה שלנו היא לייצר מספר משחקים חדשניים כל שנה ולהביא אותם לשוק במהירות האפשרית. השילוב עם היכולות שלנו ב-live operations, AI ו-performance marketing, ביחד אנחנו בטוחים שנצליח להביא את חוויות המשחק הכי טובות לקהלים ברחבי העולם."

 

פלייטיקה, ענקית משחקי הרשת הבינלאומית, מכריזה על השקת מעבדת משחקי קז'ואל, חטיבה עצמאית, שמטרתה ליצר ולפתח משחקים בתחום הקז׳ואל. החברה מתכננת להשיק מספר משחקים חדשים כל שנה, שיאופיינו בהתאם להעדפות השחקנים ומגמות השוק.

 

המעבדה שבה מועסקים מעל 150 ממיטב המוחות בתחום, מבוססת על הרכישה של חברת ג'לי באטן לפני שנתיים.. החטיבה החדשה התמקמה במשרדים חדשים בשרונה בתל אביב, וכן הוקמה זרוע נוספת בלונדון, הנחשבת לבירת תעשיית הקז'ואל גיימינג העולמית.

 

ההכרזה הרשמית נעשתה בכינוס הגלובלי של החברה אשר מתקיים השנה באיביזה בהשתתפותם של כ-2,500 עובדים שהוטסו מ-16 מוקדי החברה ברחבי העולם כדי לפגוש וליהנות עם חבריהם לעבודה ולחגוג שנה מוצלחת וכן לשמוע עדכונים מההנהלה.

 

רוברט אנטוקטל, מנכ"ל ומייסד שותף בפלייטיקה: "המהלך יסייע לחברה לבסס ולחזק את מעמדה בתעשיית המשחקים כצעד משמעותי להעמקת אחיזתה בעולם הקז'ואל גיימינג, תעשייה של מעל 8 מיליארד דולר, ומהווה אפיק משמעותי בעולם הגיימינג.״

 

בשנתיים האחרונות, נכנסה פלייטיקה בצורה אינטנסיבית ומכוונת לעולם הקז'ואל גיימינג, לאור סדרת רכישות מוצלחת, ביניהן של חברת ג'לי באטן, של מובילת משחקי החידות הגרמנית Wooga וכן של החברה האוסטרית  Supertreat שפיתחה את משחק הסוליטר המובילSolitaire Grand Harvest.

רז פרידמן, מנהל מוצר ראשי ומנהל המעבדה: "יצרנו מודל חדש בתעשיה לפיתוח מהיר של משחקים בקנה מידה תעשייתי. המטרה שלנו היא לייצר מספר משחקים חדשניים כל שנה ולהביא אותם לשוק במהירות האפשרית. השילוב עם היכולות שלנו ב-live operations, AI ו-performance marketing, ביחד אנחנו בטוחים שנצליח להביא את חוויות המשחק הכי טובות לקהלים ברחבי העולם."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד