הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קרלסברג בקמפיין פרסום חדש המשלב משחק טריוויה אינטראקטיבי בהשקעה של כ-300,000$

7/02/2005

מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה קרלסברג בישראל, עלתה בקמפיין פרסום חדש (אדפטציה), באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, בהשקעה של כ-300,000$. המהלך, תחת הסיסמה 'קרלסברג חלק מהמשחק', ונתמך בקמפיין אינטרנט.

רונן בן נון מנהל מותג קרלסברג ממבשלות בירה ישראל: "סרט הפרסומת החדש ממשיך את השפה התקשורתית של קרלסברג המבדלת את המותג בשוק הבירות וממשיכה את הקו האסטרטגי של החברה. גם בסרטון זה קרלסברג הינו מותג שמחבר ומקשר בין אנשים באווירה שמחה ותוססת, כאשר גם כאן קרלסברג הוא חלק מהמשחק".

סרטון הפרסום, שעלה בערוצים 2 ו-10, משלב טכנולוגיה אינטראקטיבית המשתפת את הצופים במשחק טריוויה ייחודי. במסגרת המשחק, מתבקשים הצופים לענות על 3 שאלות ו 20 הצופים המהירים ביותר שיענו נכונה על השאלות יזכו בכרטיסי כניסה זוגיים למשחק הכדורגל הבינלאומיים בין נבחרת ישראל לנבחרת אירלנד ולמשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת צרפת, שיתקיימו במהלך חודש מרץ באצטדיון רמת-גן.

סרט הפרסומת החדש מתרחש בשתי זירות עיקריות ומתאר סיטואציה בה רואים שופט כדורגל שעולה למגרש עם קבוצה ומגלה כי המגרש ריק ושומם מאוהדים. בהמשך, מגלה השופט כי כל האוהדים יצאו לשתיית בירה קרלסברג בפאב המקומי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד