הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת "מן" דורגה כמותג הופלים הראשון בשוק החרדי והשני בגודלו בישראל

26/01/2015

על פי דירוג ופלים כספי של מותגי הופלים בקהל חרדי, מדורגת "מן" במקום הראשון, עם נתח שוק של 22%, כש"עלית" אחריה עם נתח שוק של 19%, עדין 16%, יש 12% ומנעמים עם 10%. בשוק העוגיות הביתיות מחזיקה "מן" בנתח שוק שבין 12 ל- 14 אחוזים בדירוג הכמותי והכספי, מקום שני אחרי חברת "שקד" המחזיקה בכ- 20% בממוצע, כשמתחתן חברות אסם, אחוה, אנג'ל, ברמן ואחרים.


עפ"י נתוני נילסן, שוק הופלים המקומי בישראל עומד על 209.2 מיליון ₪ לשנת 2014, עלייה של 2.3% מתקופה מקבילה אשתקד. שוק העוגיות הבסיסיות המקומי בישראל עומד על 12.4 מיליון ₪ בשנה. עפ"י הדו"ח, ופלים ועוגיות "מן" הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל! בקרב הקהל החרדי, ופלים ועוגיות "מן" הינו המותג הראשון והמוביל! עפ"י נתוני הדו"ח, מדורגת "מן" במקום השני, עם נתח שוק של 13%, בדירוג ופלים כמותי בכלל השוק, אחרי חברת "עלית" המחזיקה בנתח שוק של 35%.


חברת "מן" בצמיחה מתמדת, בעשור האחרון הכפילה החברה המשפחתית את הכנסותיה ממכירות. פילוח מכירות מוצרי החברה הינו 60% ופלים, 23% עוגיות, 8% מאגדות, 7% מצופים וכ- 2% מוצרים ללא סוכר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד