הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מורידים את הגיל: יקבי כרמל פונים לקהל צעיר עם מוג'ו

1/08/2019
יין MOJO. צילום: אייל קרן
יין MOJO. צילום: אייל קרן

קבי כרמל השיקו סדרת יינות חדשה הפונה לדור המילניאלס תחת השםMOJO MOMENTS OF JOY - רגעים של שמחה. הסדרה פונה אל צרכני היין העתידיים: המילניאלס. לצרכני הדור, ילידי שנות ה- 80 עד תחילת האלף יש דרישות משלו. צרכני המילניאלס ברובם נמצאים בשלבים הראשונים של הקמת משקי בית, פתוחים לטרנדים ולהתנסויות, ומעדיפים לארח ולהתארח בבתים.

סדרת 
MOJO מביאה מפגש לא צפוי של זנים וסגנונות, טעם חצי מתוק שהוא טרנד, ועיצוב צעיר ועם סגר הברגה נח לשימוש. עם מחיר של 35 שקלים הסדרה אידיאלית עבור דור המילניום.


יפתח פרץ, יינן ראשי ביקבי כרמל
: "בסדרת מוג'ו. רצינו להעניק  פיתרון איכותי ונגיש לכל סוג של אירוע בבקבוק אחד. הארומטיות של המוג'ו הלבן משתלבת עם אירועים קלילים כמו מסיבות וטיולים ועם מנות מגוונות כמו אסיאתיות מתובלות וקינוחים. המוג'ו האדום ישתלב מצוין באירוח ביתי ומפגשים עם חברים ועם מנות איטלקיות או על האש.

הסדרה כוללת שני בלנדים עם טוויסט ואמירה אישית של צוות הייננים בהובלת היינן יפתח פרץ: בלנד לבן עם עקצוץ של גוורצטרמינר וקברנה סובניון עם טוויסט מתוק (פרנץ' קולומברד):

MOJO בלנד לבן עם עקצוץ של גוורצטרמינר, בציר 2018 חצי מתוק: בלנד לבן חצי מתוק מענבי סוביניון בלאן, מוסקט, קולומברד וגוורצטרמינר, רענן ומעורר את החושים, מבושם ואקזוטי.

MOJO קברנה סובניון עם טוויסט, בציר 2018 חצי מתוק: יין חצי מתוק מענבי קברנה סוביניון, אליו נוספו ענבי קולומברד לבנים שנסחטו ולא תססו, שילוב שיצר יין משמח, מסקרן ועסיסי.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, " המילניאלס הם צרכנים משמעותיים ומעודכנים והם אלו שיקבעו איך תיראה כלכלת העולם בשנים הבאות. מדובר על דור שחי צרכנות, נהנה מהחיים אך יחד עם זאת משתעמם בקלות משפע הגירויים. תרבות שתיית היין של דור המילניאלס הישראלי הולכת ומתפתחת בדומה למתרחש בעולם: זהו קהל סקרן שאוהב להתנסות, לאחר ולהתארח וצורך יין לא רק באירועים מיוחדים אלא גם במפגשים חברתיים יומיומיים  . עבורם, בנינו סדרה איכותית ושונה מכל סדרות היין  שפיתחנו עד כה, מדובר ביינות חווייתית הן בטעם הכולל טוויסט מעניין ועד העיצוב הבולט."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד