הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רימרקטינג: יוזמה חדשה של Booking.com תחזיר נוסעים למקומות בהם ביטלו עסקאות

2/07/2020
מקור: booking.com
מקור: booking.com

חברת Booking.com השיקה השבוע קמפיין חדש, שנועד לתגמל לקוחות ישראלים שנאלצו לבטל הזמנות בישראל בגלל הגבלות הממשלה בתקופת הקורונה. קמפיין Rebookמאפשר ללקוחות האלו לקבל הטבה להזמנה עתידית באותו מקום אירוח שאותו נאלצו לבטל, כדי שיוכלו לנצל אותה ברגע שהמצב יאפשר להם לעשות זאת שוב.

 

כדי לעודד את הלקוחות להזמין שוב את מקום האירוח המקורי שבחרו, Booking.com תציע להם הטבה של 15% (עד 100 אירו) ממחיר ההזמנה, אותה יקבלו למימוש אחרי השהייה. המבצע יהיה תקף להזמנות שיבוצעו עד 31 בדצמבר 2020, עם תאריך צ'ק-אאוט עד 30 באפריל 2021. בנוסף, כדי לעזור למקומות האירוח שעובדים איתה, Booking.com לא תגבה מהם עמלה על הזמנות שיתקבלו כחלק מהקמפיין הזה. בחברה מקווים כי ההטבה הזו תיתן ללקוחות את ההשראה שהם צריכים כדי לתכנן שוב את הטיולים שהם חלמו עליהם ובד בבד תאפשר תמיכה בעסקים המקומיים.

 

היוזמה הזו מצטרפת ליוזמות אחרות שנועדו לתמוך במקומות אירוח במהלך התקופה הקשה הזו, ולעזור להם לחזור למסלול ברגע שהעולם יחזור לנסוע ולטייל. בין השאר, Booking.com מאפשרת לשותפים שלה להציג בעמוד מקום האירוח באתר באופן ברור את אמצעי ההגנה שלהם נגד נגיף הקורונה, וגם מוותרת על העמלה בהזמנות שבוטלו, שונו או הוחלפו בשובר בגלל הגבלות ממשלתיות באזורים מסוימים בעולם. מדיניות זו תתקיים גם בצורה רטרואקטיבית (במקרים הרלוונטיים). בנוסף, Booking.com הוסיפה למערכת שלה כלי שיאפשר למקומות האירוח להציע בקלות מדיניות ביטול גמישה יותר, תוך שהיא מעודדת את השותפים להציע מדיניות גמישה, כדי למשוך אורחים שמחפשים תחושת ביטחון גדולה יותר בתקופת חוסר הוודאות הזו.

 

"לכולנו בעולם התיירות יש כרגע אינטרס משותף אחד: לעזור לענף הזה לשרוד את המשבר", אמר אריין דייק, סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק ראשי ב-Booking.com. "אנחנו עובדים במרץ כדי לעזור לשותפים שלנו להחזיר את העסקים שלהם למסלול. זו תקופה שבה הרבה אנשים שאוהבים לטייל נאלצים להיות בבית. אותם אנשים רוצים להמשיך לחלום על הנסיעה הבאה שלהם ובמקביל גם מחפשים את הדרך הכי טובה לתמוך בעסקים המקומיים האהובים עליהם. הקמפיין שלנו יעזור להם לעשות את כל זה."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד