הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אופטיקנה: גידול של 32% במכירות מותגים פרטיים ב2006 - הסתכמו ב-48 מיליון ₪

27/02/2007

רשת 'אופטיקנה' מדווחת כי בשנת 2006, חל גידול של 32% במכירות מתגי הרשת הפרטיים (משקפי שמש+ראייה) לעומת שנת 2005 והיקף המכירות של המותגים הפרטיים הסתכם ב-2006 ב-48 מיליון ₪. נתח מכירות המותגים הפרטיים מכלל מכירות מותגי הרשת הסתכם ב-2006 ב -27%. הגידול החד ביותר חל במותג הבית: Koya, אשר נתח השוק שלו גדל ל-11% מכלל נתוני מכירות הרשת. היקף המכירות הכולל של רשת אופטיקנה בשנת 2006 עמד על 180 מיליון ₪ לעומת היקף מכירות של 150 מיליון בשנת 2005. שלושת המותגים הנמכרים ביותר ברשת במהלך שנת 2006 היו קויה, ראפ וריי-באן.

 

מאיר רסין, מנכ"ל רשת 'אופטיקנה' אמר היום כי "נתוני 2006 מלמדים, כי המותגים הפרטיים בתחום האופטיקה, הם כאן כדי להישאר והם מגבירים את כוחם מדי שנה".

 

בחמש השנים האחרונות מרכזת אופטיקנה מאמצים רבים לבניית וחיזוק קו מותגי הבית שלה. בשנתיים האחרונות מיקדה הרשת משאבים להשקת ומיצוב מותג הבית שלה- Koya. השנה, במסגרת הרחבת המותג השיקה הרשת את  מותג הבית היקר Koya Exclusive.

 

רשת "אופטיקנה" בבעלות מאיר רסין נוסדה בשנת 1988 והיא מונה כיום כ- 50 סניפים הפרושים בקניונים וחנויות עיר בכל רחבי הארץ. לרשת זיכיונות בלעדיים לשיווק עדשות המולטיפוקל של חברת "סולה" הגרמנית, ושל מותגי "קרטייה", "קרולינה הררה", "פלייר", "לפונט", ו- KOYA .  הרשת מגלגלת מחזור של 180 מליון ₪ בשנה ומועסקים בה 400 עובדים. הרשת מחזיקה בנתח שוק של 18% משוק האופטיקה הישראלי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד