הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"המשביר החדש לצרכן" ממתג עצמו מחדש לקראת פסח

13/03/2007

רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת במיתוג לרגל חג הפסח, תחת הכותרת: "בית המתנות של ישראל ", בהשקעה של 850,000 $.

 

לדברי אסף בן דב, מנכ"ל הרשת החברה צופה בחודש מרץ לשיא מכירות חסר תקדים בסניפי הרשת בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט: "היקף מכירות מחלקת הבישום והקוסמטיקה, הנחשבים למוצרים הפופולאריים ביותר בחג, צפוי לעלות בתקופת פסח בין 35% ל 45% מהממוצע החודשי ולעמוד על מיליון דולר".

 

לדבריו: "מסקר שנערך באוקטובר 2006 בקרב 1,100 בתי אב בישראל עולה כי המשביר החדש לצרכן נתפס כרשת מספר 1 לרכישת מתנות. בשל מגוון המחלקות הקיימות בסניפים, המהווה פלטפורמה לפתרון מציאת מתנה אולטימטיבית לכל אירוע ובמחירים נוחים לכל כיס".

 

עוד מסר בן דב כי את עיקר ההערכות לקראת החג ילווה מסע פרסום נרחב בהשקעה של 1.25 מיליון דולר, שייערך באמצעות משרד הפרסום "פוגל לוין". הקמפיין יכלול סרטים, שישודרו בערוץ 2, 10 ו- 9, עיתונות ארצית, מגזיני נשים, קטלוג אשר יופץ בעיתונות בלמעלה ממיליון בתי אב, שילוט חוצות בפריסה ארצית וכן 3 שלטי ענק של נור בדרך איילון. כמו כן, כל הסניפים יקושטו באלמנטים מיוחדים וחגיגיים.

 

רשת המשביר החדש לצרכן נמצאת בבעלות קבוצת המשביר החדש לצרכן ומונה 26 סניפים ברחבי הארץ. הרשת סיימה את שנת 2006 עם מחזור מכירות של 1 מיליארד ₪ , גידול של 17% בהשוואה לשנת 2005 וצופה  כי מגמת  הגידול בהיקף המכירות תמשיך ותתחזק בשנת 2007. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד