הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"רנואר" מהדקת את הקשר לעולם ה'אקססוריז': פותחת מחלקות מתמחות של אביזרים בסניפיה

3/09/2007 11:20

רשת האופנה "רנואר", המפעילה את רשת רנואר לנשים ורשת רנואר men לגברים, פותחת את מחלקות אביזרי האופנה לגברים ונשים בהשקעה של 1 מיליון דולר.

 

לדברי אלי ברקוביץ מבעלי רנואר:" "10% ממחזור המכירות הם ממכירות אביזרים, אנו צופים בשנה הקרובה גידול של כ - 40%. אביזרי האופנה לגברים ולנשים עוצבו בהשראת מגמות וטרנדים מובילים מבירות האופנה הבינלאומיות בעולם."

 

במסגרת השקת מחלקות אביזרי האופנה, תצא "רנואר" במסע פרסום רחב במסגרת השקת קולקציות חורף 2007/8. הקמפיין יכלול: 4 סרטוני טלוויזיה שישודרו כל עונת החורף, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, הפקות אופנה, מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוגים שיופצו גם בחנויות הרשת. הקמפיין נערך על ידי משרד הפרסום נפתלי אברהם בהשקעה של מיליון וחצי דולר.

 

רשת "רנואר" הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשת האופנה לנשים "רנואר" המונה 45 סניפים ואת רשת האופנה לגברים "רנואר  men" המונה 36 סניפים.  

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד