הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המפסידים הגדולים של (סיום) שביתת המורים: הקניונים

16/12/2007 14:15

שביתת המורים הממושכת שהייתה הביאה לפריחה בקניונים. הבילוי המועדף על התלמידים שלא הלכו לבתי הספר היה כנראה שופינג. סקירה קצרה מגלה עד כמה המפסידים

 

ישראל ויזל, מנכ''ל ''קניון חיפה הגדול'' מציין שבמחצית הראשונה של חודש אוקטובר כשהחלה השביתה הייתה עלייה במכירות של כ-11% לעומת הממוצע החודשי ב-2007.

במהלך חודש נובמבר הייתה עלייה במכירות של 17%כ- , ובשליש הראשון של דצמבר- עלייה של 22% במכירות. מר ישראל ויזל מציין, ש70%  מהעלייה Cמכירות הייתה ב-3 תחומים:

תחום המזון המהיר, תחום אופנת הצעירים (ג'ינסים, טישרטים ןעוד) ותחום הדיסקים והפופ.

בעשרה הימים הראשונים של דצמבר יש גם עלייה של כ-7% לעומת התקופה המקבילה ב-2006.

ישראל ויזל, מנכ''ל קניון חיפה הגדול מציין עוד, שהתנועה בקניונים הייתה גדולה בכ-50% לעומת הממוצע החודשי במהלך 2007.

 

עזרא צוק - מנכ''ל ''קניון גבעתיים'' מציין, שבמהלך ימי השביתה היה שינוי במגמה בשעות הביקור בקניון. בתקופה רגילה שלא חופש גדול או חגים תנועת הקונים הינה בשעות אחה''צ והערב.

במהלך ימי השביתה היה כמעט איזון בכמות הנכנסים לקניון בשעות הבוקר והצהריים ןנכנסים בשעות הערב. למעלה מ-70% מהמבקרים בשעות הבוקר היו צעירים (תלמידים בשביתה).

במהלך תקופת השביתה בסה''כ היתה עלייה של 17% בממוצעי המכירות בקניון.

רוב העלייה במכירות הינה בתחום אופנת הצעירים, אביזרי אופנה ומוצרי אוירה ולייף סטייל (נרות, סבונים).

 

גיל גזית- מנכ''ל קניון הזהב בראשל''צ מציין, שסה''כ העלייה במכירות הייתה של 19%.

מתוכם כ-42% ברשתות המזון, הפאסט פוד ורשתות בתי הקפה. 22% Cתחום של דוכני התכשיטים, סלולר, אביזרים לסלולר ואביזרי אופנה. 36%- אופנת צעירים- (בולטת העלייה במכירות נעליים ומגפיים). גיל גזית מציין עוד, שכמות המבקרים ביום בקניון הייתה בין 20% ל-54% יותר מאשר בימים רגילים לעומת הממוצע היומי במהלך 2007.

 

מחב' ''סילון ספורט'' יבואנית ומשווקת ''ניו באלאנס'' בישראל נמסר, שבמהלך תקופת השביתה נרשם געדול של 70% במכירת נעלי ספורט. בעיקר נמכר הדגם החדש של ''ניו באלאנס''- דגם ''זיפ''. לאור הביקוש העצום החב' הטיסה במשלוח מיוחד 15,000 זוגות נוספים על מנת למלא את המדפים שהתרוקנו בחנויות.

 

מבדיקה שנעשה בחברה עולה שבחודש האחרון נמכרו כ-42,000 זוגות נעליים בהיקף מכירות של כ-22 מליון ש''ח, בכ-500 נקודות מכירה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד