הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור יטפל בתקציב יחסי הציבור של קלין

8/09/2009 10:00

לאחר זכייתו בפרס האריה השואג בקטגוריית החינוך, נבחר משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור לנהל את מערך יחסי הציבור של חברת קלין, המזוהה עם לוגו הברבור.

חברת קלין, הוותיקה בישראל בתחום הניקיון וטיפוח הבית, הינה חברת בת בקבוצת קליר, המובילה במשק בתחומי הניקיון, הנייר והציוד המקצועי למגזר המוסדי.

סדרת מוצרי קלין פותחה והותאמה במיוחד לצורכי משק הבית הישראלי, תוך הקפדה על איכות, אמינות, ועוצמת ניקיון בלתי מתפשרת.

קלין מלווה את ישראל מזה עשרות שנים, ומזוהה תמיד עם ריח טוב של בית נקי ונוסטלגיה ישראלית הבאה לידי ביטוי בחומרים אמינים ועוצמתיים המבטיחים ומקיימים.

מוצרי החברה מפותחים במעבדות קלין ומשלבים חשיבה חדשנית, מדע וטכנולוגיה מתקדמת, המשתמשים כבסיס ליצירת פתרונות לבית נעים, נקי וריחני. 

חברת קלין מחויבת לסביבה ולקהילה. החברה מפתחת מגוון מוצרים תוך שמירה על איכות הסביבה וללא ניסויים בבעלי-חיים, מתוך מודעות ואנושיות. 

משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור מתמחה בבניית מותגים, בהחדרת מותגים ובתקשורת שיווקית לעסקים וחברות. בין לקוחות החברה: חמת, פורטל adira.co.il, רשת ג'נטלמן, רשת מטבחי DO-IT, רשת רוזן ומינץ, גולן ווסט ליין, SMEG, רשת קאמרה, מלון בוטיק חלומות נפתלי ועוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד