הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה לקבל את תקציב יחסי הציבור של TERRAOLIVO

28/06/2010 16:05

משרד יחסי הציבור  "מרום תקשורת " זכה לקבל את תקציב יחסי הציבור של תחרות שמן הזית הבינלאומית TerraOlivo, שתתקיים, זו הפעם הראשונה בישראל, בין התאריכים 25-29 ליולי 2010, במלון ענבל בירושלים – המארח הרשמי של התחרות. אירועי התחרות יכללו שלושה ימי שיפוט, אירוע גאלה בו יוכרזו הזוכים ויחולקו הפרסים, כנס בינלאומי מקצועי וארוחת טעימות מפוארת לקהל הרחב.

 

בתחרות ישתתפו מותגי שמן הזית המובילים בעולם (מספרד, איטליה, יוון, ארה"ב -קליפורניה, ארגנטינה, צ'ילה, פורטוגל ועוד) וכן מרבית המותגים המוכרים והמובילים בשוק שמן הזית הישראלי. לתחרות יגיעו טועמי שמן זית מהחשובים בעולם, עיתונאי תיירות ודמויות מפתח בתעשיית שמן הזית, הגורמה וסגנון חיים מכל העולם. אליהם יצטרפו בכירי טועמי שמן הזית בישראל - יצרנים מובילים, אנשי מקצוע, עיתונאים ועוד.

 

תחרויות בינלאומיות בתחום שמן הזית הן מגמה חדשה יחסית, ובעולם מתקיימות מדי שנה רק 8 תחרויות בינלאומיות מסוג זה. TerraOlivo תמקם את ישראל כמובילה בתחום שמן הזית בעולם, ותהווה נדבך מרכזי בקידום תרבות שמן הזית בארץ.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד