הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חטיבת הקוסמטיקה שסטוביץ' תחלק את תקציב יחסי הציבור בין שני משרדים

12/09/2011

חטיבת הקוסמטיקה של חברת ש. שסטוביץ' תחלק את תקציב יחסי הציבור שלה בין שני משרדים: גיל עד תקשורת ו- WOW. מותגי הקוסמטיקה של ש. שסטוביץ' מונים למעלה מ- 20 ממותגי האיפור, טיפוח ובישום מהמובילים בעולם.

 

גנית אלון, מנהלת שיווק והדרכה של חטיבת הקוסמטיקה בחברת ש. שסטוביץ'  מסרה "מותגי הקוסמטיקה שלנו הם מותגים בינלאומיים מובילים, וכחלק מאסטרטגיית התמקצעות והתייעלות, החלטנו לפצל את המותגים בין שני גופים כדי שנוכל להעניק לכל מותג את תשומת הלב הראויה לו". 

 

במסגרת הסכם ההתקשרות, גיל עד תקשורת יטפל במותגי היוקרה GUERLAIN, DECLEOR, ובשמים ביניהם: BURBERY, BVLGARI, JIMMY CHOO, LOLITA LEMPICKA. חברת WOW  תטפל במותגים SISLEY, CARITA, REVLON, ובשמים ביניהם: MARC JACOBS, CALVIN KLEIN ואחרים.

 

התקציב יצטרף לחטיבת הקוסמטיקה והלייף סטייל של גיל-עד המטפל במותגי ג'ונסון אנד ג'ונסון,רוק, ניוטרוג'ינה, תכשיטי צבאן ועוד. מותג היוקרה הבינלאומי Yves Saint Laurent, מותג הבישום Cacharel  ומשרד גיל עד תקשורת הודיעו על סיום ההתקשרות ביניהם.

 

לקוחות נוספים של המשרד הינם: קבוצת המזון "נטו", "דנשר", חטיבת המזון של שסטוביץ,מותג הקפה לנדוור,"פישמן סלולר",מטבחי DO IT , חברת התרופות "דקסון", חברת "טמפו" משקאות,XL, קבוצת  ה"זאפה",  שעוני GUESS ו- GC, תל"מ ארגון התרופות ללא מרשם,יצרנית הOTC "מדיטרנד" ועוד.

 

WOW - " WORLD OF WOMEN " אשר הוקמה על ידי אתי ברקין ו-G GROUP ומנוהלת על ידי ברקין הינה משרד לייעוץ תקשורת ויחסי ציבור המתמחה בנשים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד