הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניון עזריאלי יפעיל אפליקציה לשופינג חוויתי

9/03/2015
קניון עזריאלי יפעיל אפליקציה לשופינג חוויתי

כמו רבים מאתנו, שוטט שגיא גולן בקניון כשלפתע שם לב לתופעה מוזרה. סביבו בילו אלפי אנשים, אך רק אחוז קטן ביותר נכנס פנימה אל החנויות כדי לרכוש מוצרים של ממש. הקניון הפך למוצר בילוי במקום למוצר צריכה. כמו כל יזם הייטק, הוא הפנים את מה שהוא ראה ומיד חשב איך אפשר להפוך את התופעה לאפליקציה.

 

האפליקציה נקראת סרוק SROK והיא מאפשרת ללקוחות לענות על חידות שהתשובה עבורן מתקבלת באמצעות סריקת ברקוד של  מוצרים בתוך החנויות. כך הם יכולים לזכות בהטבות שונות, מבצעים ומתנות בשווי מאות שקלים.  הצרכנים נהנים ממשחק וריטואלי מעיין 'משחק המטמון' הגדול בארץ, והמותגים עצמם מרוויחים לקוחות שנכנסים פנימה אל החנות ולא מסתפקים רק בשופינג הצצה אל חלונות הראווה.  

 

הקניון הראשון בו תתבצע השקת האפליקציה הוא קניון עזריאלי בתל אביב, ההשקה החגיגית תתבצע ביום חמישי הקרוב ה 11.3.15 לאורך היממה. במסגרת ההשקה יוכלו מאות אנשים לשוטט ברחבי הקניון, לסרוק מוצרים ולזכות בהטבות מיוחדות לרגל יום ההשקה. חנויות רבות משתתפות במבצע בהם "המשביר לצרכן", "ספורט וורטהיימר", "סבון של פעם", "דפנה לוינסון" ומותגים רבים נוספים.

 

סרוק משתלבת בטרנד המרכזי בסחר אלקטרוני כיום: השילוב בין המסחר המקוון והחנויות הפיזיות. קמעוניים בעולם מתחילים לשנות תפיסה ולהבין שהחנויות הן חוויה מתוחכמת ודיגיטלית ולא רק מדפים עם מוצרים. 65% מהישראלים עושים שימוש בטלפון הנייד בזמן ביקור בחנות. לרוב לצרכי השוואה, לפעמים לצרכי קנייה כשדפוס זה רק הולך וגובר.

שגיא גולן היזם מאחורי SROK משוכנע שמדובר במהפכה שיווקית. "עד היום הדרך המקובלת לשיווק היא או וריטואלית או פיזית, אפליקציית סרוק היא חדשנית מפני שהיא מאפשרת לקיים השקה בין העולם הוריטואלי לעולם הצרכנות הפיזי. העסק יכול למנף מוצר ספיציפי בשעות ספציפיות בהן הוא זקוק לקהל "  במידה וההשקה בעזריאלי תוכיח את עצמה כמוצלחת הוא מתכוון להרחיב את תחום ההפעלה אל קניונים נוספים בישראל ומשם אל אתרי בילוי ברחבי העולם שכבר הביעו עניין רב.

"על הקמעונאים בעולם מאיימת התופעה ההולכת וגוברת של המסחר האלקטרוני, על פי התחזיות הסחר האלקטרוני בישראל צפוי לגדול עד 2018 בעשרות אחוזים. סכומי הקנייה יעלו, תדירות הקנייה. כבר כיום היום הפדיון היומי של החנויות לא מצליח לכסות את העלויות המצופות. במצב זה, רק יזם שיבין את הפוטנציאלי יוכל להיות השחקן המוביל", מוסיף גולן.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד