הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הוכרזו החברות שעלו לשלב הגמר בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של המי"ל

28/04/2015

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) , המקיים זאת השנה ה-13 את "תחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח" לקידום התחום בישראל , הכריז על החברות והארגונים שעלו לשלב הגמר ב-4 הקטגוריות של התחרות השנה, שבכל אחת מהן יוכרז זוכה.

 

הארגונים והמהלכים בתחום שירות וחווית הלקוח שעלו לגמר השנה ב- 4 הקטגוריות של התחרות הם:

 

קטגוריית השירות כשותף אסטרטגי B2B: תנובה עם המהלך "מובילים שירות מצוין", שלמה חברה לביטוח עם המהלך "גם בשירות – תמיד כן!"  ו- DHL Express  עם המהלך "מיקוד בלקוח ללא פשרות"

 

קטגוריית השירות כשותף אסטרטגי B2C : לאומית שירותי בריאות עם המהלך "בלאומית שומרים על קשר", כללית מושלם עם המהלך "מרגישים את הלקוח – סנסור שירות למדידת שביעות רצון הלקוחות" , שחל עם המהלך "מעגל התמיכה למנויי שחל", מנורה מבטחים גמל ופנסיה בע"מ  עם המהלך "שירות פשוט בעולם מורכב".

 

קטגוריית מגזר ציבורי: אקו"ם עם המהלך "יוצרים שירות חוויה", משרד התחבורה עם המהלך "שיפור השירות לאזרחי המדינה", משרד המשפטים עם המהלך "הקמת מרכז השירות והמידע"

 

קטגוריית שירות בכל הערוצים:  כללית מושלם עם המהלך "איזון אסטרטגי במערך השירות", פלאפון תקשורת עם המהלך "שירות צומח מהשורש", לאומית שירותי בריאות עם המהלך "שומרים על קשר גם בטלפון", מגה קמעונאות עם המהלך "מקשיבים לך"

 

 

תחרות מצויינות בשירות וחווית לקוח מיועדת לחברות וארגונים מהמגזר העסקי והציבורי בישראל, ומטרתה קידום והעצמת המודעות לשירות מצטיין בישראל והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל בתחום השירות.

 

עם השנים הפכה התחרות לאחד מהמדדים החשובים והמרכזיים ביותר בתחום המדרגים את אותן חברות שפועלות ומשקיעות משאבים רבים בדרך למצוינות בשירות.

 

השנה ניגשו לתחרות עשרות חברות וארגונים שהגישו את מועמדותם על פרויקטים ומהלכים מוגדרים של שירות לקוחות, המהווים שינוי וחידוש בתחום וניתן להתרשם ולמדוד את תוצאותיהם. 

 

הארגונים שעלו לגמר נבחרו לאחר תהליך בחינה ובדיקה מעמיק של הפרויקטים שהוגשו על ידי  ועדת השופטים של התחרות המונה כ- 60 שופטים, ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לי ומנהלי שירות, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה.

כל עבודה המוגשת לתחרות נקראת ומוערכת ע"י 4-8  שופטים , במקביל לסקר לקוחות שנערך ובו מדרגים הלקוחות את השירות אותו הם מקבלים מהארגונים המתמודדים. 

 

ההכרזה על הזוכים בגמר תתקיים  במהלך כנס שירות וחווית הלקוח השנתי של המי"ל, שייערך ב-4 למאי 2015  במרכז הכנסים אווניו, בקריית שדה התעופה, בסימן "מסע הלקוח", גישה המתייחסת לחווית הלקוח כמסע ממשי לאורך נקודות המגע עם הארגון.

  

לפרטים נוספים והרשמה לכנס השירות לחצו כאן

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד