הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דיוטי פרי בקמפיין שקיות חובק עולם

21/04/2016

חנות הדיוטי פרי פונה ל- 1.1 מיליון ישראלים העומדים לעבור בשדה התעופה להשתתף בפעילות שתשלב את  השקיות האדומות של ג'יימס ריצ'רדסון ברחבי העולם.

 

החנות תבקש מהרוכשים בה להצטלם בחופשה שלהם עם השקית בכל דרך מיוחדת, מצחיקה, יצירתית, מעניינת או אקסטרימית ולהעלות  את התמונה לאינסטגרם/ הפייסבוק הפרטי לתייג האשטג - #JR_BAG. הזוכה יזכה בחופשה בעלות של עד ל- 4000 דולר.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד