הפוך לעמוד הבית

עמוס שפירא יתארח בועידת הקמעונאות 2017

7/05/2017
עמוס שפירא יתארח בועידת הקמעונאות 2017

ועידת הקמעונאות השנתית תעסוק בנושאים הבוערים והמעניינים ביותר בעולם הקמעונאות של שנת 2017, כשבמרכזו תעמוד לבחינה חווית הלקוח בעידן ה-Omnichannel. העולם משתנה, ערוצי השיווק משתנים וענף הקמעונאות כגורם ביניים מרכזי בשרשרת ההפצה מקבל כיוונים חדשים, חדשנות, ובעיקר מהלכים אסטרטגים להמשך קיומו. 

הועידה תתקיים במתחם האושילנד בכפר סבא בתאריך 17.5

חברת מידע כנסים, שיוזמת את האירוע השנתי המרכזי והחשוב ביותר בענף הקמעונאות, בשיתוף חברת Sinergia-Group תקדיש השנה את נושא הועידה לעידן הקמעונאי החדש. בעולם בו הלקוח מתקדם יותר מהר מכולנו, חייב עולם הקמעונאות להבין את השינויים המתחוללים בכניסה לעידן רב ערוצי.  

בפאנל המרכזי ישתתפו בכירי התחום בהם: אורן רווח מנכ"ל קבוצת אלקליל, טליה פורת מנכ"לית FOX HOME, עידו פרידמן סמנכ"ל דומינוס פיצה, גלעד קרונר מנכ"ל H&M ועופר שחטר מנכ"ל קבוצת פרו-מול. 

פאנל נוסף יעסוק ביישומים ניהוליים חדשניים בעידן של קמעונאות משתנה, בהשתתפות ניצן גולדברג סמנכ"ל מכירות קב' תנובה, אייל רביד מנכ"ל ובעלי ויקטורי, עמית זאב מנכ"ל קבוצת דור אלון ו-AM:PM, יובל לימון מנכ"ל למטייל, תימור גורדון מנכ"ל משותף Azrieli.com, קובי מויסה מנכ"ל קב' הוניגמן TNT.

חידוש מרענן, בפעם הראשונה יערך ריאיון אינטימי בנושא "הקמעונאות – האם בהפרעה אמוציונאלית או בהפרעה רציונלית" עם עמוס שפירא, לשעבר מנכ"ל סלקום, מנכ"ל אל-על, מנכ"ל חוגלה קימברלי, ולאחרונה נשיא אוניברסיטת חיפה. את הריאיון ינהל אלי מרון, מנכ"ל משותף של חברת Sinergia-Group.

 נושא חשוב נוסף שמעסיק היום את הקמעונאות בישראל נוגע בעיקר להון האנושי - שאלות של גיוס מתאים, הגדרה של פרופיל עיסוקים, התאמה, הכשרה, הדרכה, תפקידי ניהול בעולם הקמעונאות, מעסיקים מאד את מנהלי משאבי האנוש בחברות הקמעונאות. הפערים בין ההון האנושי אצל היצרנים למול ההון האנושי ברשתות הקמעונאיות מחייב מציאת פתרונות הולמים בעולם שמשתנה במהירות רבה מאוד. מושב מיוחד יעסוק בתחום המאתגר של משאבי האנוש עם סמנכ"לי משאבי אנוש מהחברות הגדולות במשק.

 לדברי חני גרא, מנהלת תחום עסקים, מידע כנסים: "בכל שנה אנחנו שוקדים רבות כדי להביא את התכנים המעניינים, העדכניים והשימושיים ביותר למשתתפי הועידה, מצפה לנו ועידה מרתקת שתעורר מחשבה והתחדשות בקרב השומעים. אנחנו מזמינים את הקמעונאים להגיע ליום חשוב זה וליהנות מתוכן עשיר, מפגש עם קולגות ונטווריקנג חשוב".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד