הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"גניר" משקיעה מיליון ₪ בקמפיין שילוט חוצות לסידרת מוצרי "רק בריאות"

21/01/2008 13:50

חברת "גניר" ייצרנית מותג המיצים הסחוטים "פרימור" מעלה בימים אלה קמפיין שילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום יהושוע  TBWA. מסגרת הקמפיין בהיקף של כ 1 מיליון ₪ כוללת 505 שלטי חוצות בפריסה ארצית לקידום ועידוד סידרת "רק בריאות" הכוללת מיצים סחוטים טריים של רימונים, אשכולית אדומה ופומלית.

 

הקמפיין נערך במקביל למבצע קד"מ רחב היקף אותו עורכת החברה בימים אלה ברשתות השיווק הכולל דיילות טעימה וחלוקת חומר הסברתי על סידרת מוצרי רק בריאות.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד