הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

וובפלאס משקיע בסטרטאפים מתחום המדיה הדיגיטלית

31/12/2015

חברת וובפלאס מקבוצת אקסלמדיה המתמחה בפרסום מבוסס ביצועים הודיעה על הקמת "תכנית חדשנות טכנולוגית" בהשקעה של כ- 20 מיליון ₪  במשך חמש שנים ,בסטארטאפים מתחום המדיה הדיגיטלית בשלבי הסיד.


בכוונת החברה לבנות פורטפוליו של חברות מובילות בתחומן, מתוך כוונה "לאמץ" את הטכנולוגיות והמוצרים החדשים אשר יאפשרו לקבוצה להרחיב את פעילותה לתחומים נוספים ולחזק מעמדה כשחקן מוביל וחדשני.


התוכנית תאפשר לסטרטאפים להתרכז בפיתוח המוצר ותהווה פלטפורמה להצגתו לשוק וללקוחות פוטנציאליים בשלב הראשוני תוך קבלת פידבק מיידי מהשוק.


הסטרטאפים ישבו במשרדי וובפאלס ברמת החייל ויהנו מהסביבה הארגונית המקצועית ומגישה בלתי אמצעית לעובדי החברה על מגוון מחלקותיהם, להתייעצות ובחינת המוצר. הטכנולוגיה/מוצר שיפותחו ישתלבו במוצרי הקבוצה ובערוצי השיווק שלה כבר משלביו הראשוניים מה שיאפשר לסטרטאפים משוב בזמן אמת, גישה לקהל משתמשים פוטנציאליים ואת ההיתכנות המוצרית (Proof of Concept) והרלבנטיות לקהלים מסוימים.


חבילת ההשקעה משלבת בתוכה ארבעה מרכיבים מרכזיים: תקציב המכסה עלויות שכר, מיקורי חוץ ושיווק, תוכנית האצה של עד 12 חודשים (משלבת מנטורים מתחומי הפיתוח, מוצר, שיווק ואסטרטגיה), אפשרות "ניסוי כלים" על מוצרי החברה ו/או ערוצי השיווק שלה תוך כדי התוכנית וזאת כדי לתעל, לשפר ולבדוק את המוצר בסביבת שוק אמיתית ותשתית ארגונית (משרד, שימוש בציוד ובתוכנות שפיתחה החברה או נמצאות ברישיון אצלה וכן בשירותים משפטיים, הנהלת חשבונות ובגיוס עובדים).


ענבל לביא מנכ"לית וובפלאס ציינה כי, "כשחקן מרכזי בתחום השיווק מבוסס הביצועים, ובמטרה להוביל את תחום החדשנות הטכנולוגית בעולם הפרסום, החלטנו להקים תכנית חדשנות טכנולוגית, שתכליתה להשתמש ביכולות המקצועיות, בכלים ובמשאבים שעומדים לרשותנו, בכדי לבנות פורטפוליו של חברות מובילות בתחומן"


לביא הוסיפה, "התכנית שנקים תהווה מקפצה לסטרטאפים ותאפשר להם דיוק מירבי והתאמה מכסימלית לצרכי השוק. במצב היום, סטראטאפים, שמשתתפים בתוכניות ההאצה השונות, משקיעים זמן רב ב"פיץ'" עצמו, ובנסיון להציג למשקיעים תוכנית אטרקטיבית על מנת לגייס את הסבב הבא בשווי הגבוה ביותר עבורם. לא תמיד הגיוס עצמו יוביל להצלחה. המצב שנוצר היום אבסורדי, סטרטאפים טובים שמצליחים לגייס כסף בשלב ה"סיד", מצליחים לפתח מוצר ואפילו מוצר טוב, אך זאת ללא פידבק מהשוק עצמו, וכך נוצר משבר "הסבב הראשון". משקיעים רבים נרתעים מהשקעות ללא "טעימה" מהשוק עצמו".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד