הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טוקאבאוט הישראלית מייצרת תוכן אינטראטיבי במונדיאל

19/06/2018

במסגרת שיתוף פעולה בעולם התוכן חברת BWIN חתמה על שיתוף פעולה עם טוקאבוט הישראלית, אשר פיתחה מערכת ליצירת מעורבות ואינטראקטיביות בין אוהדי ספורט, לפני משחקים ובמהלכם, על בסיס נתונים סטטיסטיים בהתייחס לקבוצות המתמודדות ושאלות טריוויה. מדובר במערכת ייחודית ליצירת תוכן דינמי בזמן אמת כתגובה לאירועים שקורים במגרש ומחוצה לו.הטכנולוגיה מאפשרת לחברת Bwin ולחברות בעלות עניין בתחום הספורט, לייצר שיווק דינמי אינטראקטיבי שמגיב לאירועים המתרחשים במגרש ומייצר קמפיינים אינטראקטיבים, למשל –הצ׳אט בוט הרשמי של ההתאחדות הגרמנית למשחקי הגביע הגרמני, פיתוח אותו פתחה טוקאבוט, שייתן מענה להתעניינות ההולכת וגוברת בעולם הספורט לפתרונות יצירתיים לאוהדים ברחבי העולם. לפיתוח הזה מתווסף פיתוח נוסף אותופיתחה טוקאבוט,״חבר וירטואלי״,המאפשר לחברות ספורט ואוקבוצות ספורט ולמפרסמים לחוות את המשחק ביחד עם האוהדים ולייצראיתםאינטראקציה בזמן אמת ברשתות החברתיות.

 

המערכת של טוקאבוט מתממשקת למסנג'ר של פייסבוק בתהליך רישום פשוט וקצר. המוצר המשותף לטוקאבוט וBWIN יהווה פלטפורמה נוספת לחברת הימורי הספורט לייצר חוויה נוספת עבור לקוחותיה ולהגדיל את סל ההימורים שלהם כחלק מחוויית הצפייה והתגובות במהלך משחקי המונדיאל.

 

מנכ"ל טוקאבוט יניב לוין"אנו נרגשים מאוד משיתוף הפעלה עם מובילת שוק BWIN ולהעניק ללקוחות שלהם את חוויית טוקאבוט שישדרג את חווית הצפייה של האוהדים וכתוצאה מזה תוכל לייצר הזדמנויות עסקיות חדשות. אנו מאמינים  שהיכולת לייצר אינטראקציה עם האוהדים בזמן אמת, בקונטקסט הנכון ועם התכנים הנכונים היכן שהאוהדים מבלים את מרבית זמנם הם העתיד של החוויה ההוליסטית של חובבי הספורט. הגישה המהפכנית של טוקאבוט מייצרת אפשרויות עסקיות רבות לחברות בעלי עניין בעולם הספורט מצד אחד ומצד שני משדרגת את חווית הצפייה של האוהדים. אנו מאמינים שמדובר בשיתוף פעולה לטווח הרחוק שעוד יתרחב ויגדל לטובת שתי החברות."

 

בהתייחסו להשקה, אמר שי שגב, סגן מנהל התפעול הראשי של BWin  "אנו מחויבים למיצוי הטכנולוגיות המתקדמות והחדישות ביותר כדי לספק ללקוחותינו את חווית המשתמש הטובה ביותר ואת חוויית המשחק זמינה בכל מקום. Wet Buddy, (שמו של המוצר המשותף לטוקאבוט ול Bwin) הוא דוגמה מצוינת לגישה זו ולחזון החברה.  מוצר ראשון מסוגו בתעשייה ומיועד להיות חלק קבוע ובן לוויה נהדר לכל אוהדי הספורט הקיץ הזה. השותפות עם Tokabot היא דוגמה מצוינת לפתרונות הדור הבא שאנחנו מחפשים. אנו מאמינים כי יצירת חווית אוהדים עשירה והגברת מעורבות  תוביל למותג חזק יותר ולערוץ רווחי בכל הקשור למוניטיזציה"

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד