הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תים תוכנה חתמה על שותפות עם New Relic לאספקת ניטור חווית משתמש

21/11/2019
תים תוכנה חתמה על שותפות עם New Relic לאספקת ניטור חווית משתמש

תים תכנה מקבוצת מלם תים חתמה לאחרונה על הסכם שותפות עם חברת ניו רליק (New Relic), בעלת פלטפורמת התצפית האפליקטיבית-תשתיתית מבוססת ענן, הגדולה והמקיפה ביותר בשוק. במסגרת ההסכם, תשווק ותטמיע מלם תים את פתרונות החברה בישראל.

 

החברה מציעה פלטפורמת תצפית בזמן אמת לאפליקציה, לתשתיות ולחווית משתמשי הקצה. בפלטפורמה משולבות יכולות AI מתקדמות ותובנות מוכנות ברמת הניטור התשתיתי והאפליקטיבי. בכך מתאפשר לארגונים לנטר בקלות וביעילות, הן את האפליקציות והן את תשתיות הארגון שלהם, בסביבות הטרוגניות מורכבות ולסייע בהעצמת חווית המשתמש בפרויקטים כדוגמת טרנספורמציה דיגיטלית, מעבר לענן ויישום תהליכי DevOps ופיתוח.

 

לניו רליק לקוחות רבים בקרב חברות מובילות ברחבי העולם ובישראל. באמצעות שיתוף הפעולה, תסייע מלם תים ללקוחותיה להטמיע את הפלטפורמה בארגונים השונים. לניו רליק מרכז פיתוח בתל אביב אשר יהווה נדבך נוסף בתמיכה בלקוחות החברה בארץ.

 

"ניו רליק גאה להיות שותפה של מלם תים, קבוצת ה- IT המובילה בישראל ולסייע ללקוחותיה בהאצת תהליך החדשנות בארגונם. שותפות זו מדגישה את המחוייבות של ניו רליק לאפשר לארגונים לבצע מדידות של הפרמטרים החשובים ביותר, במטרה לנוע מהר יותר, לקבל החלטות מושכלות יותר ולייצר את חוויית המשתמש הטובה ביותר". כך אומר Vish Prasad, מנהל ערוצים ושותפים בכיר ב-  ,EMEA ניו רליק.

זאב גל-צור, מנהל תים תוכנה מקבוצת מלם תים: "אנו שמחים לשלב חברה מובילה בסל הפתרונות המוצעים על ידינו. הפלטפורמה של ניו רליק, בסיוע של מלם תים, תתרום להצלחת לקוחותינו - ארגונים מכל מגזר, גודל ובשלות, על ידי ייעול ופישוט אופן ניהול האפליקציות, תוך הבטחת ביצועים וחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, חווית המשתמש מהווה נדבך מרכזי בקשר עם הלקוח, אנו גאים להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הדיגיטל הארגונית ולסייע ללקוחותינו להשיג תובנות דיגיטליות איכותיות וחשובות בזמן אמת".

דרור רייפר, דירקטור מכירות, תים תוכנה מוסיף: "באמצעות הפלטפורמה של ניו רליק אנו מאפשרים ללקוחותינו לצמצם מורכבות וזמן, לספק קונטקסט רוחבי מלא הנחוץ בכדי לראות ולהציף ויזואלית בעיות אפליקטיביות-תשתיתיות. זאת במקביל לניתוח אנומאליות בחוויה של משתמשי הקצה, ללא תלות בגבולות ארגוניים מלאכותיים, במטרה לאתר את שורש הבעיות במהירות ולהביא לפתרונן.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד