הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

נטוויז'ן הטמיעה מערכת לניהול קשרי לקוחות בעקבות כניסתה לשוק ה שיחות הבינלאומיות

8/02/2005

חברת מטריקס סיימה לאחרונה יישום והטמעה של מערכת PeopleSoft CRM במוקד המכירות ושירות הלקוחות של פעילות השיחות הבינלאומיות בחברת נטוויז'ן. מערכת PeopleSoft CRM תטפל בכל המידע והתקשורת עם הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ללקוחות השיחות הבינלאומיות. המערכת מטפלת במרכיבים כגון: הקמת כרטיס הלקוח, ניהול פנית לקוח, תיעוד פניות לקוחות, מכירות ללקוחות ועוד. בנוסף, כוללת המערכת ממשק למערכת הבילינג לניהול כל המידע הקשור בחיובי הלקוחות. היקף הפרוייקט נאמד בכ- 2.5 מיליון שקל. 

באחרונה קיבלה נטוויז'ן רשיון לאספקת שירות שיחות בינלאומיות באמצעות הקידומת 017. נטויז'ן הכריזה כי תספק שירותי שיחות בינלאומיות בטכנולוגית Voice Over IP.

במערכת PeopleSoft CRM משתמשים כ- 200 נציגי מכירה ושירות של שירות השיחות הבינלאומיות. 

 גיל רבינוביץ, מנהל מערכות המידע של נטוויז'ן אמר כי מרגע בחירת מטריקס כמיישם עם מערכת PeopleSoft ועד עליתה של המערכת לאויר חלפו שלושה חודשים בלבד.

נטויז'ן נמצאת בבעלות משותפת של דיסקונט השקעות ואלרון תעשיות אלקטרוניקה. מנכ"ל החברה היא רוית ברניב. 

 לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה- CRM והטלקום במטריקס, פתרון ה- CRM של PeopleSoft מאחד את כל נקודות המגע שבין הארגון ללקוחותיו והנתונים במערכות השונות בזמן אמת. "PeopleSoft CRM מיושמת בארגונים הגדולים והמובילים בעולם. בישראל, PeopleSoft CRM היא מערכת ה- CRM הפופולרית ביותר והיא מיושמת בארגונים דוגמת: בזק, בזק בינלאומי, ברק 013, בזק-כל, הבנק הבינלאומי הראשון, בנק טפחות, 012 קווי זהב, לאומי קארד, מפעל הפיס, חברת החשמל, נייס ועוד".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד