הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

teenk מחלקת פרסים לנוער המצטיין בפרסום

22/08/2011

כמידי קיץ וקיץ ארחה חברת teenk  המתמחה בפתרונות שיווק לנוער כ 300 באזרים - בני נוער מובילים חברתיים, איתם נמצאת החברה בקשר, באירועyellow day   מלא הפתעות סביב בריכה בווילה פרטית במשמר השבעה. תחת קוד לבוש צהוב מחייב משם האירוע חילקה teenk  באירוע את פרס 'ברווז הזהב'  לטינקרים המובילים של השנה שנבחרו ע"י בני הנוער עצמם. 

בני הנוער של חברת teenk  לוקחים חלק מרכזי בקבלת ההחלטות בנושאי שיווק לנוער של החברות הגדולות במשק העובדות עם החברה ובני הנוער מייעצים סביב קמפיינים פרסומיים משלב החשיבה ובניית הקמפיין ועד יצירת באז סביב מוצרים ושירותים שונים. בני הנוער איתם נמצאת חברת teenk  בקשר נבחרים לתפקידם בזכות היותם מובילים חברתיים והם המקדמים העיקריים של המותגים ברשתות חברתיות ובחיי היום - יום.

פרסי 'ברווז הזהב' חולקו זאת הפעם החמישית מאז הוקמה החברה וכחמשת אלפים שגרירים  בני השתתפו בהליך הבחירה של 'מעדר הזהב' (בן הנוער ה'חופר' ביותר במערכת), 'בלונדינית השנה' (פרס שהוענק השנה דווקא לנער מהעיר מודיעין), 'מתנחל השנה' (המוענק לבן הנוער שנמצא יותר מכולם במשרדי החברה) פרס מיוחד הוענק ע"י בני הנוער למנהלת מחלקת הנוער של חברת teenk  נועה בלכמן, שקבלה את התואר "הכי בן/בת 16". כמו כן העניקו בני הנוער פרסים לקמפיינים בולטים ומצטיינים של השנה האחרונה וביניהם הטורניר של מילקי , הוילה של מקופלת, סאמר לאב של קוקה קולה , ילדות טובות של אקס ופיטנס סאמר ג'וב.

נותן החסות המרכזי של teenk yellow day  היה המותג מילקי. ולצידו באו לידי ביטוי במסיבה, בריקודים, בכיבוד ובמשחקים גם שאר המותגים לנוער איתם עובדת חברת teenk  - יטבתה, רד-בול, דוריטוס, תפוצ'יפס, בזוקה, פול פרנק, פסק זמן ומקופלת שלא פספסו את ההזדמנות לחזק את הקשר שלהם אל בני הנוער המובילים חברתית מכל רחבי הארץ שהגיעו לאירוע.

יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "אירוע teenk yellow day הוא אירוע מרכזי מסורתי של החברה בקיץ שמטרתו לומר תודה ולפנק את בני הנוער איתם אנו נמצאים במהלך כל השנה בקשר קבוע. הדגם הייחודי של שיתוף בני נוער בהליכי שיווק של המותגים החזקים בארץ שבנינו בשש השנים האחרונות מחייב אותנו לשמור על קשר קבוע עם בני נוער וזאת ההזדמנות שלנו לומר להם תודה. פרס 'ברווז הזהב' הוא בכוונה פרס היתולי – אנו מעניקים ברווז אמבטיה מגומי כפרס – משום שהתמורה לה זוכים הנערים והנערות הנמצאים איתנו בקשר קבוע ועמוק היא שנה שלמה של חוויות, הרפתקאות ופינוקים מהמותגים המובילים בארץ".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד