הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יבואנית מותג החשמל 'זנוסי' בקמפיין חדש

16/06/2013

חברת 'ראלקו' מסוכנויות מוצרי החשמל הגדולות בישראל, יבואנית  מותג העל היפני שארפ ומותג מוצרי החשמל – 'זנוסי' (ZANUSSI), יוצאת בקמפיין פרסום חדש לסדרת מוצרי החשמל זנוסי Easy.

 

סדרת ZANUSSI EASY, הינה סדרת הדגל של המותג, שזכתה להצלחה עצומה באירופה ומציגה קולקציית מוצרי חשמל רחבה, אשר מספקת פתרונות כוללים למטבח ולבית ומצויידת בטכנולוגיה מתקדמת, לצד קלות, פשטות ונוחות שימוש, ההופכים את החיים ליותר EASY.

 

לצד הזווית הטכנולוגית, סדרת זנוסי Easy מציגה קו עיצובי חדשני, ייחודי ומרשים בעל קווים נקיים וסימטריים המשדרים סטייל ויוקרה איטלקי.

 

הקמפיין, יציג את סדרות מוצרי החשמל של זנוסי, בהם: מכונות כביסה, תנורים, מדיחים וכיריים, באמצעות  סיטואציות, כגון ארוחות משפחתיות, ההופכות לכאלו שנעשות ב- Easy באמצעות השימוש במוצרי זנוסי. עוד, ישים הקמפיין דגש על השירות והאחריות המעניקה ראלקו לרוכשים את מוצרי ZANUSSI, ההופכים גם את שנות השימוש שלאחר הרכישה להרבה יותר EASY.

 

הקמפיין, מבית מדרשו של משרד הפרסום ראובני - פרידן נאמד בכ- 1.5 מיליון שקלים והסלוגן שילווה אותו הוא:  "זנוסי עושה את החיים Easy".

 

לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת תקשורת שיווקית ראלקו סוכנויות:  "האסטרטגיה הפרסומית שעומדת מאחורי הקמפיין מדגישה את התכונות המרכזיות של מכשירי זנוסי, שהן טכנולוגיה מתקדמת לצד  הקלות, הפשטות והנוחות של השימוש במוצרים. יתרונות אלו, באים בקמפיין, לצד רגעים, בהם כולנו שואפים למצוא דרך להפוך את חיינו לפשוטים ומהנים יותר ולהגדיל את זמן האיכות שלנו לעצמנו ולמשפחתנו. קולקציית זנוסי  Easy עונה על צרכים אלה ומציעה מוצרי חשמל שהם Easy בשימוש, Easy ביעילות ואפילו Easy במחיר".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד