הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לילי בקמפיין שילוט חוצות

12/11/2013
לילי בקמפיין שילוט חוצות (הגדל)

 

מותג  לילי, המוביל את קטגוריית נייר הטואלט בישראל,  עולה בקמפיין שילוט חוצות ייחודי בטכנולוגיה חדשנית במסגרת השקת נייר הטואלט החדש: לילי קומפקט. נייר הטואלט לילי קומפקט, מאפשר לצרכנים לחסוך עד 30% במקום האחסון.

הקמפיין, באמצעות חברת השילוט JCDecaux, כולל אפקט ויזואלי מיוחד בשלט שנקרא "אפקט עדשתי"- פוסטר מיוחד אשר עליו מולבשת עדשה על מנת ליצור תנועה ואנימציה כך שהתמונה שעל-גבי השלט  משתנה בעת שינוי זווית הצפייה או בשינוי הקרבה לתצוגה.

הטכנולוגיה החדשנית של "אפקט העדשה" נוסתה לפני מספר חודשים ע"י עמותה בספרד המפעילה קו סיוע לאלימות במשפחה אשר עשתה בו שימוש לצורך קמפיין שנראה שונה מנקודת מבט של ילד ושל מבוגר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד