הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מזרחי טפחות בקמפיין חדש: "אפשר לתקן את טעויות העבר"

17/11/2013
מזרחי טפחות בקמפיין חדש: "אפשר לתקן את טעויות העבר" (הגדל)

בנק מזרחי-טפחות ממשיך לעודד את המעבר בין בנקים ולהעביר אליו לקוחות "מדן ועד אילת": בימים אלה יוצא הבנק במהלך תקשורתי חדש - "מזרחי טפחות מתקן את טעויות העבר".

במסגרת הקמפיין החדש פוגש דביר בנדק את ג'ינג'י, חברו הטוב מהמילואים ומשוחח איתו על טעויות שאנו סוחבים איתנו מגיל צעיר ומלוות אותנו כל החיים, כמו למשל לפתוח חשבון בבנק הלא נכון. מתברר, שגם לג'ינג'י יש טעות קטנה שביצע בעבר והיא מלווה אותו עד היום, אבל  את אותה טעות הרבה יותר קשה לתקן: לג'ינג'י יש על הגוף קעקוע "מזעזע" של אהבה נכזבת.

כאשר ג'ינג'י פוגש את דביר הוא מבין שהבנק בו הוא נמצא הוא טעות לא פחות גדולה מהקעקוע, אבל במקרה הזה דביר מראה לו כמה פשוט וקל לתקן את הטעות הזו. 

דינה נבות, סמנכ"ל שיווק מזרחי-טפחות מסבירה, כי בסקרים ובבדיקות שנערכו בבנק עלה, כי 35% מלקוחות כלל הבנקים שוקלים לעבור בנק ואולם בפועל, רק כ-7% מהם עושים מעשה ועוברים בנק:

"הפער הגדול בין התחושות והרצונות של חלק ניכר מלקוחות הבנקים וחוסר המודעות לפשטות המעבר ותיקון 'הטעות', הם שדחפו אותנו לצאת בקמפיין המיוחד הזה, שבו אנחנו מזכירים  כמה מיותר להמשיך להישאר בבנק שלא מתאים לך. כשרע לך במקום מסוים פשוט תמשיך הלאה – ובעולם הבנקאות הדרך לתקן היא מאוד פשוטה. מבחינתנו, רק טבעי שהמעבר יהיה אלינו, בדיוק כפי שעולה מהסקרים המצביעים על כך שמרבית הלקוחות ששוקלים לעבור בנק מתייחסים למזרחי-טפחות כאלטרנטיבה המועדפת, ובפער גדול מהמתחרים".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד