הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דאב ממשיכה לקדם דימוי עצמי של נשים

8/02/2016
דאב ממשיכה לקדם דימוי עצמי של נשים

 

המותג דאב   חרט על דגלו כבר לפני שנים את שינוי אידיאל היופי וחיזוק הדימוי העצמי של נשים ובני נוער, תפיסה שבאה לידי ביטוי באופן בולט בקמפיינים הפרסומיים של המותג בארץ ובעולם, שבהם מככבות נשים אמיתיות.

 

Dove   יוצא השנה בקמפיין חדש הקורא לנשים לחגוג את היופי שלהן בכל גיל. ב-   Dove    זיהינו כי בעוד שילדים מתגאים להתבגר ולציין את גילם, הרי שככל שאנו מממשיכים להתגבר כך נוצר פער בין הגיל ותפיסת היופי, עד כדי כך שלנשים קשה אפילו להשיב לשאלה הלכאורה תמימה "בת כמה את?".

 

בקמפיין החדש מופיעות נשים אמיתיות ותגובות אמיתיות שלהן לשאלה מה גילן, במטרה לעודד נשים להתבונן מחדש על משמעות הגיל והאופן שבו הן רואות את היופי שלהן בכל גיל.

 

הקמפיין החדש עולה בימים אלו ברשתות החברתיות בישראל כחלק ממהלך גלובאלי במדינות רבות ברחבי העולם, ששיאו צפוי ביום האישה הבינ"ל בחודש מרץ.

 

מה הגיל שלך?

אנחנו ב- Dove מאמינים שנשים צריכות לחגוג את היופי שלהן בכל גיל.עזרי לנו להעביר את זה הלאה ושתפי את הסרטון.

Posted by Dove on Wednesday, February 3, 2016

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד