הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אמריקן אקספרס עולה בקמפיין חוצות לתכנית הנקודות

27/11/2018

אמריקן אקספרס עולה עם קמפיין בניצוחו של משרד הפרסום באומן בר, אשר מציג קמפיין ייחודי שבמרכזו משחק המזמין עוברי אורח וממתינים בתחנות אוטובוס לשחק על גבי מסך טאץ' גדול במשחק הנוסטלגי בר את הנקודות'.


הקמפיין מוערך בשווי של כ- 1.5 מיליון ש"ח

 

במסגרת הקמפיין של המותג אמריקן אקספרס, אשר כולל פריסה נרחבת של שלטי חוצות ברחבי העיר ת"א ותחנות אוטובוס שמותגו, הוצג המשחק 'חבר את הנקודות' על גבי מסך גדול המזמין עוברי אורח וממתינים בתחנת אוטובוס לשחק במשחק הנוסטלגי שהפך לאינטראקטיבי.

 

על גבי המסכים הציגו מספר ציורים של המשחק האהוב כאשר לאחר חיבור כל הנקודות נחשפו ההטבות מהן נהנים לקוחות אמריקן אקספרס במסגרת תכנית ההטבות הייחודית של המותג כגון: הנחות במסעדות, הטבות בבתי קולנוע, כרטיסים להופעות, טיסות ועוד הטבות נוספות תמורת נקודות.

 

הקמפיין לווה בפרסום ברדיו ארצי ואזורי ובמעטפת דיגיטלית נרחבת. מדובר במהלך משותף של JCDecaux עם משרד הפרסום באומן בר, אשר יצר התעניינות רבה וגרם לעוברי אורח רבים לעצור לרגע את שגרת יומם וליהנות ממשחק אינטראקטיבי ומהנה בתחנת האוטובוס בה המתינו.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד