הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Fiverr עולה בקמפיין "Connections" לשנת 2019

9/01/2019
Fiverr עולה בקמפיין "Connections" לשנת 2019

Fiverr השיקה קמפיין משולב רחב היקף בשם "Connections". הקמפיין בשווי של מיליוני דולרים נוצר בשיתוף סוכנות הקריאטיב Mekanism מסן-פרנסיסקו ומציג את הזהות הוויזואלית של החברה תוך מתן דגש על הרעיון הבסיסי עליו מושתת המותג – שירותי פרילנס איכותיים בלחיצת כפתור.

 

הקהילה המגוונת של Fiverr מחברת יחד אנשים מ 190 מדינות בעולם, כך שמדי יום, נוצרים מאות אלפי חיבורים חדשים בין בעלי עסקים ועובדי חברות ובין פרילנסרים מקצועיים באמצעות הפלטפורמה. החיבורים הללו מייצרים מגוון רחב של פרויקטים ותוצרים דיגיטליים בקטגוריות עסקיות שונות ומגוונות. הקריאייטיב החדש מציב את Fiverr כצומת המחברת בין צרכים של עסקים ובין הפרילנסרים המספקים את השירות המבוקש ובו בזמן מציג את הרגעים הקסומים של קשר בין שני זרים המתחברים יחד בכדי להוציא את העבודה אל הפועל. אנו פועלים בעולם שבו מצופה מעובדים להיות פרודוקטיביים יותר מאי פעם; המענה ש Fiverr נותנת, מסיר מגבלות וחסמים ומסייע לחסוך זמן וגם כסף.

 

הקמפיין הרב ערוצי כולל סרטוני פרסומות באורכים שונים, שישודרו במדיות דיגיטליות באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות, בנוסף לקמפיין שילוט חוצות נרחב בערים מרכזיות בארה״ב. הקמפיין יציג את קשת השירותים הרחבה שהפלטפורמה של Fiverr מציעה, וידגיש את היכולת לקבל בקלות מענה לכל צורך בשירות דיגיטלי. אלמנטים של הקמפיין  "Connections" יוצגו ב"פייסבוק", "אינסטגרם" ו"יוטיוב". הקמפיין יימשך לאורך כל שנת 2019 ויכלול מגוון אירועים ברחבי העולם ושותפויות בינלאומיות שיתמכו גם הם במסע הפרסום. קמפיין שלטי החוצות החדש, מציג בצילומי סטילס חברי קהילה אמתיים של Fiverr אשר יוצגו בתחנות רכבת מרכזיות, תחנות מוניות ושלטי חוצות בניו יורק, סן פרנסיסקו ושיקגו.

 

גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק של Fiverr: "המטרה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. זו הסיבה שהקמפיין החדש שלנו מתרכז בסיפורים אמיתיים וחיבורים אותנטיים המתקיימים בפלטפורמה שלנו מדי יום. הקמפיין מציג אינטראקציות וחיבורים של חברי קהילה אמיתיים. אלו האנשים שנמצאים בחוד החנית של השינוי בעולם העבודה, מייצגים את הדרך בה אנשים מכל קצוות העולם מתחברים ועובדים יחד, ובכך מעצימים את Fiverr כשם שחברי הקהילה שלנו תומכים ועוזרים לנו לממש מטרה זו, המשימה של Fiverr היא לתמוך בהם ולחגוג את עשייתם".

 

דיויד הורביץ, מנהל קריאטיב ראשי Mekanism: "בכל מספר שניות נרכש שירות באמצעות Fiverr. בקמפיין זה רצינו להפגין את הפשטות והקלות שבה לקוח, בעל צורך עסקי, ופרילנסר בעל מיומנות יכולים להתחבר דרך האתר. הרעיון בבסיס החיבורים הללו היווה את ההשראה שלנו לקריאטיב לאורך כל העבודה על הקמפיין".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד