הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הוניגמן קידס יוצאת בקמפיין טלוויזיה לקראת החגים עם להקת פורמולה

8/04/2019
להקת פורמולה. צילום: קרמינסקי דמיטרי
להקת פורמולה. צילום: קרמינסקי דמיטרי

חברת "הוניגמן קידס" אשר נרכשה ע"י אבני שוהם בע"מ בחרה בלהקת "פורמולה" להוביל את קמפיין הקיץ 2019. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום בלומנקרץ ושות' וישודר החל מ- 6/4 ועד 15/4 בערוצי הטלוויזיה קשת ורשת בשווי מיליון שקל. במסגרת הקמפיין נכתב במיוחד סינגל חדש ללהקה "NEW VIBE" אשר ילווה את הפרסומת ואת קולקציית הקפסולה שעיצבו הבנות. מטרתו של הקמפיין בא לשים דגש על הקולקציה החדשה וקולקציית הקפסולה שעיצבו הבנות שכעת נמצאת בסניפים עם מבצע מיוחד לחג.

בתיה בשיר מנהלת המותג של חברת הוניגמן קידס מסרה: "הבחירה בלהקת פורמולה הייתה לנו נכונה ומדויקת, הלהקה משקפת את ערכי המותג, נערות צעירות, אופנתיות יצירתיות שלא עוצרות לרגע. הן מבחינתנו השילוב המושלם, ואנחנו מברכים אותן על הצטרפותן למשפחת הוניגמן קידס".

להקת פורמולה: "אנחנו שמחות להוציא את הסינגל החדש שמלווה את הפרסומת וכל המהלך המדהים הזה עם חברת הוניגמן קידס לקהל המעריצים שלנו זהו מהלך כל כך מרגש. אנחנו מברכות על ההזדמנות שניתנה לנו ורואות בסינגל החדש עוד יעד שהצלחנו לכבוש ומקוות שקהל המעריצים שלנו יתחבר ויאהב את השיר שהכנו עבורו  אז קבלו את הלהיט הבא"    

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד