הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת המנעולים אווה מחזקת פעילות עם קמפיין באמצעות LEAD

30/01/2020
קמפיין מנעולי EVVA. צילום: אלכס פרגמנט
קמפיין מנעולי EVVA. צילום: אלכס פרגמנט

חברת המנעולים האוסטרית EVVA מעלה הילוך בישראל ומשיקה לראשונה קמפיין מודעות ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום LEAD שעולה בימים אלו תחת הסלוגן: "מנעולי EVVA, מובילים בביטחון". חברת EVVA, מיוצגת בישראל על ידי חברת לוקוגן, בבעלותם של דוד קוגן, לוחם ימ"מ בעברו ושיר שגיא עיתונאית ויועצת פוליטית בעברה. היקף הקמפיין מוערך בכ- 4 מיליון שקלים. 

 

מדובר בקמפיין ראשון מסוגו של חברת מנעולים בישראל, שמטרתו להעלות את המודעות בקרב הציבור הישראלי למכת הפריצות השקטות לבתים ולטכנולוגיה החדישה של מנעולי החברה. סיפור הקמפיין יתמקד בחשש של הפורצים והגנבים מהתקנות של מנעולי אווה עם הטכנולוגיה הייחודית המגינה מפני פריצות שקטות.

 

הטכנולוגיה של EVVA שונה מהטכנולוגיה של רוב המנעולים השכיחים בישראל, ולכן מעניקה הגנה חסרת תקדים נגד פריצות שקטות באמצעות כלי פריצה שזמינים באינטרנט. בנוסף, שיטת שכפול המפתחות של המנעולים של EVVA שונה משכפול מפתחות של שאר החברות בישראל, והיא מהפכנית ודומה לשיטת השכפול האירופית. השכפול אינו מתבצע במקום אצל המנעולן אלא אך ורק במשרדי החברה - ובכך יש ללקוחות שליטה מלאה על שכפול המפתח שלהם, דבר שאינו קיים היום כלל אצל המתחרות.

 

שיר שגיא, מנכ"לית משותפת בחברת לוקוגן, היבואנית הבלעדית של EVVA בישראל מסרה כי, "נתוני הלמ"ס לגבי פריצות לבתים מדאיגים מאוד, ולפיהם כל 4 דקות נפרץ בית בישראל ומשום מה, לאף אחד אין עניין להציף את הנתונים הללו. מבקר המדינה הצביע בדו"ח האחרון שלו על אזלת היד של המשטרה בטיפול בנושא ולכן אין לאזרחי ישראל ברירה אלא להגן על עצמם. אחת הסיבות לנתונים השערורייתיים האלו היא הטכנולוגיה המיושנת של הדואופול ששולט כבר שנים רבות בשוק המנעולים בישראל ולא השכיל להתקדם ולהציע איכות והגנה טובה יותר לתושבי ישראל". עוד הוסיפה שגיא כי, "עם כניסתה של EVVA עכשיו ישנה לתושבי ישראל האפשרות להגנה אמיתית מפני פריצות שקטות. בנוסף, באוסטריה, ששם החברה מחזיקה בנתח שוק משמעותי, אחוז הפריצות לבתים נמוך ביותר מחצי מאשר בישראל". 


כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד