הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חדש ל"סימילאק בייבי קולג'" בעלות של 1.5 מיליון ₪

13/09/2006

סימילאק יוצאת בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהשקעה של כ-1.5  מיליון ₪ ל"סימילאק בייבי קולג' " - אירוע ההתפתחות הגדול במדינה.

הקמפיין, כולל סרט ובו קריאה לציבור הרחב להירשם ולבוא לאירוע הייחודי, ייערך באוניברסיטת ת"א.

 

הקמפיין יכלול מלבד סרטון הטלוויזיה, גם תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים ופעילות אינטרנטית (באמצעות אידיאולוג'יק) ודיוור ישיר. כמו כן יעלה הקמפיין גם במגזר הרוסי בטלוויזה ובעיתונות.

 

"SIMILAC BABY COLLEGE " – שיתקיים ב- 26,27,28 בספטמבר, הנו אירוע התפתחות חוויתי ראשוני מסוגו להורים, תינוקות ופעוטות, המציע ללא כל תשלום לציבור הרחב,  מגוון גדול  של: הרצאות, סדנאות והפעלות אותן יעבירו מיטב השמות המובילים בתחום התפתחות התינוק".

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד