הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת נעלי הנשים TOGO עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף לקולקציית חורף 2007 בהשקעה של כמיליון דולר

26/09/2006

הקמפיין כולל קיר פרסום כפול על נתיבי איילון, שילוט חוצות, טלוויזיה, עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט ופעילות קד"מ. בנוסף, פותחת הרשת שני סניפים חדשים, באילת ובנצרת, בהשקעה כ-3 מיליון ₪.

 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום- ירקוני בן נתן, כולל קיר פרסום כפול של ברעם על נתיבי איילון בשטח של 488 מ"ר, שילוט חוצות, טלוויזיה, עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט ופעילות קד"מ.

 

פרדריק בלסן , מנהל הקריאטיב במשרד הפרסום ירקוני בן נתן: " בקמפיין החורף הנוכחי נחזק את ערך האופנתיות של TOGO מעבר לערך הנגישות שמאפשרים מחירי הנעליים. בכדי לעשות זאת הלכנו על מראה מסוגנן שעושה שימוש בארבעת צבעי הטרנד של החורף: אפור, אדום, שחור וורוד אייטיז".

 

כמו כן, פותחת TOGO  שני סניפים חדשים. הראשון באיילת, בקניון מול-הים  (שטח 60 מ"ר) והשני בנצרת קניון לב העיר (שטח 120 מ"ר)  בהשקעה כוללת של  כ-3 מיליון ₪ הסניפים יצטרפו ל-38 הסניפים ברחבי הארץ.

 

עידו פיגנבוים, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת נעלי TO GO: "רשת נעלי TOGO היא רשת הנעליים המובילה בישראל. ככזאת אנו גם הראשונים שעולים על קיר פרסום ענק באיילון. אחרי שבחנו מספר אפשרויות, מצאנו לנכון לפרסם דווקא בשלט הספציפי אצל ברעם, הודות למיקום המיוחד ולתנועה הערה באזור. כמו כן, בעקבות הביקוש הרב לנעלי TOGO ברחבי הארץ, פתחנו 2 סניפים נוספים באילת ובנצרת".

 

רשת TOGO  הנעלה מונה כיום 40 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002  ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות. כל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד